کد خبر : 2005748 | 10 اسفند 1402 ساعت 22:11 | 14.3K بازدید | 46 دیدگاه

بی‌توجه به شکایات: ادامه حملات رئال به داورها

طبق عادت بازی‌های گذشته، تلویزیون رئال مادرید علیه خسوس خیل مانسانو، داور بازی برابر والنسیا ویدئوهایی منتشر کرد.

بی‌توجه به شکایات: ادامه حملات رئال به داورها

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تاکنون از هرگونه تنبیه و جریمه به دلیل انتشار فیلم‌های بررسی دقیق داوری در کانال تلویزیونی رسمی خود در امان بوده است. هفته گذشته سویا به‌خاطر این موضوع به فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کرد، اما کمیته مسابقات آن را رد کرد.

حتی قبل از رد شکایت، رئال مادرید هیچ برنامه‌ای برای متوقف کردن این ویدئوها نداشت. حالا دوباره مانند هفته‌های گذشته، آنها پیش از بازی با والنسیا ویدئوی جدیدی را منتشر کرده‌اند. خسوس خیل مانسانو داور دیدار است و تلویزیون رئال او را هدف انتقادات قرار داده است.

رئالی‌ها به دلیل عملکرد مانزانو در دیدار رئال مادرید تحت هدایت زین‌الدین زیدان برابر والنسیا که با شکست ۴-۱ مادریدی‌ها همراه بود ویدئوهایی علیه مانزانو منتشر کرده‌اند. آنها در این ویدئوها می‌گویند که داور دو پنالتی را به اشتباه به سود والنسیا اعلام کرده و گل دوم آنها هم باید مردود می‌شد.

1996401

تلویزیون رئال همچنین ویدئوی جداگانه‌ای هم از خوزه لوئیس مونوئرا مونترو که مسئول VAR بازی با والنسیا خواهد بود منتشر کرد. آنها در سه بازی در ۱۸ ماه گذشته به او حمله کرده‌اند: در مقابل ختافه و ویارئال در این فصل و همچنین مقابل اتلتیکو مادرید در کوپا دل ری فصل گذشته.

سویا علی‌رغم رد شکایت می‌خواهد روند شکایت و پیگیری آن را ادامه دهد و باید دید علاوه‌بر آنها باشگاه دیگری علیه رئال اقدام خواهد کرد یا خیر. اگرچه به نظر می‌رسد رئال مادرید چندان اهمیتی به شکایت‌ها نمی‌دهد و  به کارشان ادامه می‌دهند.

دیدگاه‌ها