کد خبر : 2005857 | 12 اسفند 1402 ساعت 04:29 | 16.3K بازدید | 8 دیدگاه

جذاب‌ترین تابستان برای نیمکت‌های بزرگ و کوچک

مربیانی که نقل و انتقالات رو زیر و رو می‌کنند

لیست بلند و بالایی از سرمربیان فوتبال اروپا برای تصاحب یا برکناری در پایان فصل در دسترس است.

مربیانی که نقل و انتقالات رو زیر و رو می‌کنند

به گزارش ورزش سه، هنوز سکانس.های زیادی از پایان فصل باقی مانده و درام‌های زیادی در سه ماه پایانی فوتبال اروپا قرار است به نمایش دربیایند اما از همین حالا نیمکت‌ها با تغییرات زیادی روبرو شده‌اند و سرمربیان زیادی از پایان کار خود خبر دادند. ژاوی از حالا با با بازیکنان بارسلونا خداحافظی کرده، توخل و سران بایرن مونیخ اگر خودشان هم بخواهند ادامه دهند هواداران اجازه نمی‌دهند و یورگن کلوپ نیاز به استراحت دارد و تصمیمش رفتن از لیورپول است. در این بین ژوزه مورینیو هم از رم اخراج شد اما همچنان ذهنیت رقابت با بزرگان را دارد.

از طرف دیگر ژابی الونسو با لورکوزن و دی زربی با برایتون با هر نتیجه درخشانی که می‌گیرند، نام خودشان را در حوالی یک تیم جدید می‌شنوند اما در روزهای اخیر یک اتفاق دیگر نیز نیاز به توجه بیشتری دارد. در مدت اخیر اگر رسانه‌ها را دنبال کرده باشید، جلوتر از اینکه مردم به دنبال ماجرای خسته کننده انتقال امباپه به رئال مادرید باشند، در جستجوی این هستند تا ببینند خانه نشینی زیدان با قبول هدایت کدام تیم خاتمه پیدا می‌کند. حال لیستی از تکنسین‌های فوتبال اروپا در دسترس است که باید با این اتفاق برای آغاز فصل بعد اشتیاق بیشتری داشته باشیم.

ژاوی هرناندز
سرمربی فعلی بارسلونا مدتی است که رسما اعلام کرده در پایان فصل از بلوگرانا جدا خواهد شد. ژاوی به عنوان مدیر پروژه این تیم اکنون این احساس را دارد که باید محبوبش را ترک کند و ادامه این پروژه را به یک نام دیگر بسپارد.

1996583

یورگن کلوپ
اگر امروز به هواداران لیورپول پیشنهاد دهید که لیگ برتر انگلیس تعطیل شود و جام قهرمانی به آنفیلد فرستاده شود، قرار نیست لبخند را روی صورت آنها ببینید چرا که می‌دانند پایان این فصل به معنای خداحافظی یورگن کلوپ است. مرد معمولی بندر مرسی ساید از سال 2015 با مردم لیورپول هیجان زیادی را تجربه کرده اما واقعیت این است که دیگر انرژی قبل را ندارد و می‌خواهد این بار تنها قدم بزند.

1996582

ژوزه مورینیو
هواداران رم در کنفرانس اروپا لحظات خاصی را تجربه کردند اما آنها در سری آ ایتالیا  برابر 7 تیم بالانشین کالچو، به ناکامی عادعت کرده بودند. او رفته و حالا قصد بازگشت دارد تا همچنان نشان دهد که منچستریونایتد و تاتنهام اشتباه کردند که او را اخراج کردند.

1996569

ژابی آلونسو
اگر امروز یک هوادار فوتبالی از کما بیدار شود و از او درباره صدرنشین بوندسلیگا سوال بپرسید، به غیر از بایرن مونیخ شاید نام لایپزیش و دورتموند را به زبان بیاورد اما آلونسو از لورکوزن تیمی به مراتب خطرناک‌تر از بایرن مونیخ ساخته است. با نتایج او، لیورپولی‌ها، بایرن مونیخی‌ها و رئال مادریدی‌ها همه دلتنگ او هستند و این روزها با مدیرانشان حداقل یک بار با آلونسو به صورت تلفنی صحبت می‌کنند.

1996581

هانس دیتر فلیک
هنوز شش گانه تاریخی او همراه با نتایجش تبدیل به یکی از جذاب‌ترین خاطره‌های 5 سال اخیر فوتبال جهان است اما فلیک پس از برکناری از تیم ملی آلمان با یک پیشنهاد جالب روبرو شود. شاید فلیک سرمربی تیمی شود که هوادارانش هنوز از شنیدن نامش می‌ترسند؛ بارسلونا!

1990983

آنتونیو کونته
ناکامی در اسپرز پس از اینکه کونته به لمس جام‌ها عادت پیدا کرده بود، آنقدر برایش تلخ بود که حداقل به مدت یک سال در خانه بماند.

1996580

زین الدین زیدان
برای مرور افتخارات زیدان در بین سال‌های 2016 تا 2021 باید به جام‌های زیادی اشاره کرد اما سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا اتفاقی است که قرار نیست هر کسی تجربه کند. او این روزها از طریق بستگانش برای بازگشت ابراز علاقه کرده ولی می‌خواهد یک تجربه جدید را پشت سر بگذارد.

1996576

تیاگو موتا
اگر لورکوزن همراه با آلونسو این عملکرد خارق العاده را نداشتند قطعا به بولونیای تیاگو موتا توجه بیشتری می‌شد اما باز هم تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا، به تماشای بازی هر هفته بولونیا عادت کردند.

1954883

ایگو تودور
دستیار سابق پیرلو و مربی اودینزه، ورونا و مارسی از چهره‌هایی است که نتایجش آنطور که باید و شاید انتظار بود، مورد بررسی قرار نگرفته اما قطعا او هم برای فصل بعد برنامه خاصی در پیش دارد.

1996570

روبرتو دی زربی
نتایج او با برایتون فوق العاده بود اما بند 13 میلیون یورویی، موجب می‌شود خواستگاران او مقداری با تامل برای جذب او اقدام کنند.

1675408

جانپیرو گاسپرینی
او تنها تا پایان سال 2024 قرارداد دارد و خبری از تمدید نیست.  حال با چنین شرایطی، آیا گاسپرینی در این سن و سال هنوز هم می‌خواهد به عنوان سرمربی فعالیت کند؟ هرگز عجیب نیست.

1996572

سرجیو کونسیسائو
هفت فصل حضور در پورتو، جنجال‌های زیادی به همراه داشته اما خودش هم می‌داند که زمان ماجراجویی جدید فرا رسیده است.

1993978

توماس توخل
قطعا حتی در پایان فصل، بتواند در بوندسلیگا قهرمان شود و در لیگ قهرمانان اروپا نیز این کار را انجام دهد، باز هم شاید خواهان حضور او در آلیانز ارنا به 10 درصد هم نرسد.

مربیان تیم‌های ملی در راه هستند!
یورو و کوپا در پیش است. گرت ساوتگیت، تدسکو، ناگلزمان، اسکالونی، بیلسا، اسپالتی، روبرتو مارتینز و دشان شاید در همین تابستان به عنوان یک قهرمان یا شاید به عنوان عامل تباهی از تیم‌هایشان برکنار شوند.

1996571

دیدگاه‌ها