کد خبر : 2005941 | 11 اسفند 1402 ساعت 22:49 | 48.9K بازدید | 107 دیدگاه

تراکتور بالاخره شبیه قهرمان‌ها شد! (عکس)

تراکتور در بازی با استقلال خوزستان یکی از بهترین نمایش‌های خود را ارائه کرد.

تراکتور بالاخره شبیه قهرمان‌ها شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور با انرژی خاصی بعد از شکست به پرسپولیس وارد یادگار شد تا به تمام طرفدارانی که ترجیح داده بودند برای این بازی راهی استادیوم نشوند، کیفیت و اراده خود را به نمایش بگذارد.

آنها در این دیدار با استراتژی همیشگی وارد زمین شدند؛ حفظ توپ در زمین حریف (لحظه مالکیت)، پرس شدید (در زمان از دست دادن مالکیت). این در حالی است که استقلال خوزستان نیز کاملا عقب نشسته و امیدوار بود که به همین شیوه یک امتیاز از تبریز کسب کند اما تراکتور مصمم‌تر از این بود که حریف خوزستانی امتیاز بدهد.

بعد از یک ساعت تلاش، سرانجام فرار رحمان جعفری تراکتور را به گل اول رساند. اگرچه بعد از این گل، تراکتور کمی عقب نشست و استقلال خوزستان پیش آمد اما دوباره روی یک تیکی تاکا تمرین شده، شاگردان خمس گل دوم را هم در دروازه حریف جای دادند.

این برد با نمایشی جذاب، حالا نظرات را در مورد تراکتور تغییر داده و تردید هواداران این تیم را تا حدی از بین برده است. نکته مهم اینکه پاکو خمس نیز در این بازی اشتباهات در مورد ترکیب را تکرار نکرد و از 11 بازیکنی بازی گرفت که شاید بهترین نفرات تیم تراکتور باشند.

1996739

کافی است که یک بار دیگر عکس تیمی تراکتور در این بازی را مرور کنید، به وضوح در خواهید یافت که این ترکیب توانایی رقابت با پرسپولیس، استقلال و سپاهان را دارد: پورحمیدی، شجاع، آقاسی، نادری، نعمتی، حسینی، گوستاوو، آلوز، حسین زاده، دلتیچ و جعفری.

این تیم کاملا به هوادارانش نشان داد که می‌تواند در بازی‌های باقی مانده امتیازات لازم برای قهرمانی را کسب کند. البته نکته مهم این است که تراکتور برای رسیدن به موقعیت بهتر، نیاز جدی به پالایش در پنجره‌های نقل و انتقالاتی دارد چرا که تیم قهرمان نه به 11 بازیکن ستاره بلکه به یک تیم آماده نیاز خواهد داشت.

شاید حالا تراکتور 13-14 بازیکن در حد یک تیم مدعی را داشته باشد اما برای اینکه بتواند مانند پرسپولیس ژنتیک خود را تغییر دهد، به پنجره نقل و انتقالاتی بیشتری نیاز خواهد داشت و البته به صبر بیشتر از سوی هواداران. با این حال این عکس تیمی شبیه‌ترین تیم تراکتور به یک قهرمان است.

عکس از مهرورز احمدی

دیدگاه‌ها