کد خبر : 2005964 | 12 اسفند 1402 ساعت 09:03 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای عجیب: این کاپیتان از جرارد هم بهتر بود!

تیم شروود، هافبک سابق تاتنهام، معتقد است که عملکرد جوردن هندرسون به عنوان کاپیتان از استیون جرارد بهتر بود.

ادعای عجیب: این کاپیتان از جرارد هم بهتر بود!

به گزارش "ورزش سه"، هندرسون در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته به دوران حضورش در لیورپول پایان و در تصمیمی غیرمنتظره راهی لیگ فوتبال عربستان و باشگاه الاتفاق شد.

اما شرایط در این باشگاه مطابق انتظار این بازیکن انگلیسی پیش نرفت و او در نهایت مجبور شد که با در پنجره زمستانی در ماه ژانویه از این باشگاه جدا شود و با ترک عربستان به فوتبال هلند و باشگاه آژاکس بپیوندد.

با این حال، به نظر می‌رسد که او هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد که از اتفاقات شش ماه گذشته خیلی هم ناراحت و دلگیر نیستند و روزهای خوب این ستاره انگلیسی در آنفیلد را از یاد نبرده‌اند.

1976738

شروود در گفت‌وگو با ویلیام هیل درباره این ستاره سابق لیورپول اظهار داشت: "هندرسون از نظر من بهترین کاپیتانی است که لیورپول در تاریخ برگزاری لیگ برتر انگلیس داشته است و من هیچ شکی در این باره ندارم.

من فکر می‌کنم که او در کاپیتانی حتی از استیون جرارد هم بهتر بود، چون هندرسون بود که موفق شد قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان را به دست آورد. البته که جرارد هم عالی بود و لیورپول با او هم فاتح لیگ قهرمانان شد.
از نظر کاپیتانی، هندرسون چیزی بیشتر از آنچه در زمین می‌بینید را در اختیار تیم قرار می‌دهد و شاید جرارد هم این کار را انجام می‌داد اما هندرسون رویایی است که هر مربی در سر دارد، چون می‌توان تیم را در مسیر درست پیش ببرد و خواسته‌های مربی را برآورده کند."

دیدگاه‌ها