کد خبر : 2005997 | 12 اسفند 1402 ساعت 11:48 | 26K بازدید | 39 دیدگاه

توصیه رییس لالیگا به بارسا: سه ستاره را بفروش

خاویر تباس، رییس لالیگا، می‌گوید باشگاه بارسلونا می‌تواند با فروش دو یا سه ستاره مشکلش را حل کند.

توصیه رییس لالیگا به بارسا: سه ستاره را بفروش

به گزارش "ورزش سه"، شیوع جهانی ویروس کرونا آسیبی جبران‌ناپذیر به باشگاه‌های اروپایی وارد کرد و بارسلونا یکی از باشگاه‌هایی بود که بیشترین آسیب را از این اتفاق دید. 

آنها در طول چند سال اخیر به صورت جدی در تلاش بودند که با وجود مشکلات مالی بتوانند بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهند و تیمشان را با خرید بازیکنان بزرگ تقویت کنند اما راهکارهایی که در اختیار دارند روز به روز محدوتر می‌شود. 

تعیین سقف پرداخت دستمزد و قوانین فرپلی مالی لالیگا و همچنین یوفا کار را برای آنها بسیار دشوار کرده است اما تباس معتقد است که مدیران این باشگاه می‌توانند راه حل مناسبی را برای خروج از این بحران پیدا کنند. 

1995569

او در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت: «آیا بارسا باید به باشگاهی فروشنده تبدیل شود؟ این اتفاق رخ نخواهد داد. بارسا از وضعیتی که در آن گیر کرده خارج خواهد شد. آنها دو یا سه بازیکن درجه یک دارند که می‌توانند آنها را بفروشند و با این اقدام بخش بزرگی از مشکلاتشان حل می‌شود و درآمد خوبی به دست می‌آید. آنها گزینه‌های بیشتری دارند.

بارسلونا باشگاهی است که تقریبا یک میلیارد یورو دریافت می‌کند. آنها هم مثل بسیاری از باشگاه‌های دیگر از این شرایط پیچیده عبور خواهد کرد و قوانین فرپلی مالی ما وادارشان خواهد کرد که در جایگاه درست قرار بگیرند. آنها هنوز از لیگ قهرمانان حذف نشده‌اند و شانس قهرمانی در لالیگا و کسب پاداش را هم دارند.»

دیدگاه‌ها