کد خبر : 2005999 | 12 اسفند 1402 ساعت 11:59 | 17.3K بازدید | 24 دیدگاه

کابوس خط دفاعی رئال: غیبت کاپیتان برابر والنسیا

ناچو، کاپیتان رئال مادرید، به دلیل مصدومیت احتمالا در بازی امشب برابر والنسیا غایب خواهد بود.

کابوس خط دفاعی رئال: غیبت کاپیتان برابر والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم لالیگا در یک بازی حساس و تماشایی در ورزشگاه مستایا باید روبروی والنسیا به میدان برود. 

این دیدار به دلیل حواشی چند سال اخیر دو تیم و خصوصا درگیری وینسیوس جونیور با هواداران والنسیا در آخرین حضور رئال مادرید در این ورزشگاه از اهمیت و حساسیت بسیار زیادی برخوردار است و هر دو طرف تمام تلاششان را برای پیروزی به کار خواهند گرفت. 

یکی از مشکلات رئال مادرید در طول این فصل مصدومیت بازیکنانش بوده که بیشتر از همه خط دفاعی تیم کارلو آنچلوتی را تحت تاثیر قرار داده و دردسرهای بسیاری را برای او به همراه داشته است. 

1980355

حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده که ناچو هم به فهرست این مصدومان اضافه شده است. او در جریان تمرین روز گذشته به سرمربی ایتالیایی رئال اعلام کرد که احساس درد و ناراحتی دارد و قادر به حضور در میدان نیست. 

حالا این مربی ایتالیایی چاره‌ای جز این ندارد که از اورلین شوامنی در کنار آنتونیو رودیگر در قلب خط دفاعی تیمش استفاده کند، پستی که به هیچ وجه مطابق میل این ستاره فرانسوی نیست، اما در این فصل چند بار در آن حضور پیدا کرده و نمایش قابل قبولی را هم ارائه کرده است.

دیدگاه‌ها