کد خبر : 2006101 | 12 اسفند 1402 ساعت 20:01 | 16.3K بازدید | 6 دیدگاه

زنجیره انسانی علیه تخریب ورزشگاه قدیمی اسپانیا

طرفداران تیم رایو وایه‌کانو در اعتراض به عدم تخریب ورزشگاه وایکاس در اطراف آن زنجیره انسانی تشکیل دادند.

زنجیره انسانی علیه تخریب ورزشگاه قدیمی اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، هواداران رایو وایه‌کانو در اعتراض به برنامه‌های رائول مارتین پرسا، رئیس این باشگاه، برای جابه‌جایی یا ساخت یک استادیوم جدید، زنجیره‌ای انسانی را در اطراف ورزشگاه وایکاس تشکیل دادند.

از آنجایی که رایووایه‌کانو از سال 1976 در این ورزشگاه بازی می‌کنند هواداران علاقه خاصی به این مکان دارند. پرسا برنامه‌ای برای بازسازی این ورزشگاه نداشته تا شورای مادرید به عنوان مالک ورزشگاه مجبور شود به دلایل ایمنی وارد عمل شود و بخش‌هایی از آن را بازسازی کند.

حداقل به صورت علنی، پرسا برنامه‌هایی را برای بهبود یا افزایش ظرفیت ورزشگاه فعلی با شورای محلی بررسی نکرده است.

افراد محلی معتقد هستند که مالک باشگاه در رابطه با یکسری افراد فعال در املاک و مستغلات، توافق انجام داده که این ورزشگاه را ترک کرده تا آن‌ها در این محل ساخت و ساز برج‌ و ساختمان‌ها را کلید بزنند.

1996968

برخی از سیاستمداران "حزب مردم" در کنار مالک رایووایه‌کانو دیده شده‌اند. یکی از دلایل اعتراض طرفداران و تشکیل زنجیره انسانی در اطراف ورزشگاه این است که مردم محلی که اکثریت هواداران را تشکیل می‌دهند، می‌خواهند جلوی ورود احزاب مختلف به محل زندگی خود را بگیرند.

به عقیده طرفداران رایووایه‌کانو کشش و قدرت اجتماعی عظیمی دارد و تخریب ورزشگاه تأثیر زیادی بر مردم محلی، سیاست و همه چیز خواهد داشت. حداقل به طور علنی، اکثریت طرفداران به این دلایل به شدت مخالف این تصمیم هستند. آن‌ها احساس می‌کنند رایو بخشی از زندگی آن‌هاست.

دیدگاه‌ها