کد خبر : 2006115 | 13 اسفند 1402 ساعت 04:00 | 17.3K بازدید | 8 دیدگاه

نمره قبولی ریگی: محبوب یحیی، مقبول اوسمار

بعد از اشتباه بازی اراک که منجر به دریافت آن سوپرگل سه امتیازی شد در دو بازی آخر به عنوان تنها هافبک دفاعی پرسپولیس به میدان رفته است.

نمره قبولی ریگی: محبوب یحیی، مقبول اوسمار

به گزارش ورزش سه، ریگی در بازی ذوب آهن نمایش کم نقصی داشت و تحت فشار درست پاس می‌داد و به راحتی باعث شکل گیری بازی تیمش از مقابل خط دفاعی می‌شد تا توپ را سالم به هافبک‌های دیگر رساند آن هم بدون اینکه ضرب اضافه‌ای به توپ بزند.
ریگی در پوشش گپ‌های دفاعی هم عملکرد خوبی داشت تا به عنوان تنها هافبک دفاعی سرخ‌ها در این میدان نمره قبولی بگیرد.
شماره 5 سرخ‌ها که حالا سروش رفیعی را کنار خود می‌بیند مامور جارو کردن فضای مقابل خط دفاع و البته رساندن توپ به خط جلوست اما در پوشش‌ها هم بموقع بین مدافعان میانی تیمش حاضر می‌شود و وظیفه خود را درست انجام می‌دهد.
البته در بازی با ذوب آهن، از آنجایی که حریف حدود یک نیمه ده نفره بازی کرد پرسپولیس آنقدر تحت فشار نبود که ریگی تحت فشار زیادی قرار نگرفت که تست شود اما به صورت کلی به نظر می‌رسد بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی نظر اوسمار را هم جلب کند.

1957270

با شرایطی که در اسکواد پرسپولیس و خط میانی این تیم ایجاد شده سینا اسدبیگی رقیب ریگی به عنوان تنها هافبک دفاعی سیستم مد نظر اوسمار خواهد بود اما ریگی که در نیم فصل اول در بیشتر بازی‌ها فیکس بود ظاهرا باز هم از اسدبیگی جلوتر است مگر اینکه شرایط تغییر کند.
در عین حال با در نظر گرفتن این شرایط در حالی که به نظر می‌رسید اوسمار بشدت روی جذب یک هافبک دفاعی دیگر نظر دارد خرید بازیکن دیگری در این پست منتفی است چرا که هم ریگی در ترکیب تیمش خوب کار کرده هم اینکه اسدبیگی و حنانوف هم در این پست می‌توانند به میدان بروند و کمبودی از این بات احساس نمی‌شود.

دیدگاه‌ها