کد خبر : 2006121 | 13 اسفند 1402 ساعت 04:39 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

بالانس هجومی گل‌گهر:

در تیم مارینوس همه سهم می‌خواهند!

اکثر بازیکنان گل‌گهر در روند هجومی و دفاعی این تیم نقش پررنگی دارند.

در تیم مارینوس همه سهم می‌خواهند!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال گل‌گهر در این فصل ساختار کاملی دارد و با توجه به بازیکنان و ثبات فنی که دارد فوتبال باکیفیتی را ارائه می‌کند و در این تیم هر بازیکن به خوبی نقش خود را ایفا می‌کند و در نتایج این تیم سهم دارد.

حضور 3 بازیکن 5 گله در 3 پست متفاوت نشان از تنوع هجومی این تیم در جریان مسابقات دارد، سعید سحرخیزان در نوک حمله، روبرتو تورس در پست هافبک هجومی و احمد زنده روح هافبک دفاعی این تیم بازیکنانی هستند که بیشترین گل را به ثمر رسانده‌اند و مسیح زاهدی مدافع وسط این تیم هم 2 گل در طول فصل وارد دروازه رقبا کرده است.

1996620

ابولفضل رزاق پور و روبرتو تورس خلاق‌ترین بازیکنان این تیم هستند که با ارسال پاس گل در این تیم نقش داشتند و سهم زیادی در نتایج نسبتا خوب این تیم دارند، این حضور همه جانبه بازیکنان گل‌گهر در کارهای هجومی و همچنین ساختار دفاعی و پرس در جریان مسابقه نشان از مجموعه‌ای دارد که هدفمند فصل را دنبال می‌کند و می‌تواند در آینده نه چندان دور شرایط بهتری هم داشته باشد.

گل گهر در این فصل لیگ برتر 23 گل به ثمر رسانده که سحرخیزان، زنده روح، تورس هرکدام پنج گل، زاهدی، عاشوری و علیزاده هرکدام 2 گل، کوشکی و ممی زاده هرکدام یک گل به ثمر رسانده‌اند.

دیدگاه‌ها