کد خبر : 2006278 | 13 اسفند 1402 ساعت 17:14 | 10.9K بازدید | 5 دیدگاه

مربی شگفتی‌ساز جام ملت‌ها به اردن بازمی‌گردد

حسین عموته که پس از پایان جام ملت‌های آسیا اردن را ترک کرده است، همچنان در مراکش حضور دارد.

مربی شگفتی‌ساز جام ملت‌ها به اردن بازمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، حسین عموته پس از شکست مقابل قطر در فینال جام ملت‌های آسیا و کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها، اردن را ترک کرد و برای پشت سر گذاشتن تعطیلات راهی کشورش، مراکش، شد.

او در این مدت در گفت‌وگوهایی با رسانه‌های مراکشی اعلام کرد تا ژوئن آینده به عنوان سرمربی تیم ملی اردن به کار خود ادامه می‌دهد و پس از آن این احتمال وجود دارد که به دلیل مشکلات خانوادگی، به کار خود در این تیم پایان بدهد.

با این حال عموته تا کنون به اردن بازنگشته تا شایعات زیادی درباره آینده او شکل بگیرد و ابهاماتی پیرامون ادامه حضور او در تیم ملی اردن مطرح شود.

اما وب‌سایت‌های عربی به نقل از یک منبع نزدیک به کادر مربیگری تیم ملی اردن اعلام کرده‌اند که حسین عموته در تاریخ نهم مارس آینده به اردن بازخواهد گشت تا کار خود را به عنوان سرمربی تیم ملی اردن از سر بگیرد.

عموته باید تیمش را برای بازی برابر تاجیکستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 آماده کند و به همین دلیل از دوشنبه هفته آینده کارش را به همراه دستیارانش آغاز خواهد کرد.

1992601

این منبع همچنین در مورد دلایل تاخیر حسین عموته در بازگشت به اردن توضیح داد که او برای نظارت مستقیم بر دوره آموزشی تعدادی از مربیان قاره آفریقا در مراکش حضور دارد و به همراه هموطن خود، جمال السلامی، سرپرستی این دوره‌ها را بر عهده گرفته است.

این منبع توضیح داد حسین عموته بلافاصله پس از پایان این دوره برای آماده‌سازی تیم به منظور حضور در دو دیدار با تاجیکستان، به اردن بازمی‌گردد‌. او همچنین احتمال جدایی عموته از تیم ملی اردن در این مقطع را تکذیب کرد.

دیدگاه‌ها