کد خبر : 2006302 | 13 اسفند 1402 ساعت 19:10 | 22.1K بازدید | 2 دیدگاه

بازی جذاب مدافع استقلال: حذف تیم سابق (عکس)

مدافع میانی استقلال به دنبال موفقیت به همراه تیمش در تقابل با باشگاه فصل قبل است.

بازی جذاب مدافع استقلال: حذف تیم سابق (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی فردا مقابل مس رفسنجان قرار می‌گیرد و یکی از دیدارهای حساس مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را برگزار می‌کند که در بین شاگردان جواد نکونام، یک بازیکن تجربه بازی در تیم حریف را داشته و ایمان سلیمی باید سد راه صعود تیم سال گذشته‌اش شود.

ایمان سلیمی که پس از دوری کوتاه مدت از میادین بخاطر مصدومیت برابر فولاد خوزستان، در دو دیدار گذشته استقلال به خط دفاعی بازگشت و نمایش موثری مقابل ملوان انزلی و سپاهان داشت و حالا خود را باید آماده تقابل با تیم فصل قبل کند و مانع از برتری مس رفسنجان شود.

1997315

این مدافع که سال گذشته در مس رفسنجان عضویت داشت، در نقل و انتقالات تابستانی به دلیل تغییرات کادر فنی و تعلل این باشگاه در تمدید قرارداد، تصمیم به جدایی و حضور در استقلال گرفت تا حالا تبدیل به یکی از مهره‌های کلیدی آبی پوشان در خط دفاعی برای صدرنشین در لیگ برتر شود و امیدوار است در جام حذفی نیز به مراحل بالاتر برسند.

سلیمی که هفته قبل بازی مطمئنی در خط دفاعی استقلال مقابل سپاهان ارائه کرد، انگیزه زیادی دارد مثل بازی هفته هفتم این فصل که مانع از گلزنی مس رفسنجان شد، این بار در جام حذفی عملکرد خوبی در ترکیب آبی پوشان داشته باشد تا به دور یک هشتم نهایی این مسابقات برسند.

1997314

دیدگاه‌ها