کد خبر : 2006316 | 14 اسفند 1402 ساعت 03:47 | 16.4K بازدید | 4 دیدگاه

این گل هیچ توجیهی ندارد؛

عجیب‌ترین گل‌به‌خودی تاریخ آلمان!

سنگربان هایدنهایم در جریان تقابل با اینتراخت فرانکفورت گل بسیار عجیبی را دریافت کرد.

عجیب‌ترین گل‌به‌خودی تاریخ آلمان!

به گزارش "ورزش سه"، بوندسلیگای آلمان در هفته‌های اخیر با سوژه‌های بسیار عجیبی همراه بوده و در این لیگ شاهد اتفاقاتی بودیم که حالا بیش از پیش در کانون توجهات قرار گرفته است.

اکنون روز گذشته در جریان نخستین دیدار از هفته بیست و چهارم بوندسلیگا آلمان با یک گل بسیار عجیب همراه بود؛ هایدنهایم در ورزشگاه خانگی خود میزبان اینتراخت فرانکفورت بود که این دیدار با سه گل همراه بود که سهم میزبان یک و سهم مهمان دو گل بود.

1997338

نکته مهم گل نخست اینتراخت بود که به طرز عجیبی وارد دروازه کوین مولر سنگربان هایدنهایم شد. در دقیقه ۳۹ گیمبر، مدافع ۲۷ ساله هایدنهایم، از یک سوم میانی زمین تیم خودی قصد داشت سنگربان تیمشان را صاحب توپ کنند تا جریان بازی را او ادامه دهد، اما این پاس رو به عقب، پیش از رسیدن به مولر روی زمین پله شد و با گذر از روی پای دروازه‌بان هایدنهایم درون دروازه آنها جا گرفت.

البته در این جریان پرس عمر مارموش مهاجم مصری اینتراخت نیز با فشاری که روی او ایجاد کرد باعث شد مولر برای لحظه‌ای دچار استرس شود و بدین ترتیب دروازه خود را باز شده ببیند.

1997339

آنها در پایان با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند و البته هواداران هایدنهایم به حمایت از او پرداختند تا به دروازه‌بان باتجربه تیمشان روحیه دهند.

هایدنهایم همچنان به عنوان یک تیم تازه صعود کرده، با ۲۸ امتیاز در رده یازدهم جدول ایستاده تا شرایطی مساعد داشته باشد و از منطقه سقوط دور شود.

دیدگاه‌ها