کد خبر : 2006337 | 13 اسفند 1402 ساعت 21:17 | 3.2K بازدید | 8 دیدگاه

موراتا یکی زد، یکی نزد!

اتلتیکو 2-1 بتیس: برد به‌موقع برای پایان بدشانسی‌ها

اتلتیکومادرید در بازی هفته بیست و هفتم لالیگا با نتیجه 2-1 از سد رئال بتیس گذشت.

اتلتیکو 2-1 بتیس: برد به‌موقع برای پایان بدشانسی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در بازی هفته بیست و هفتم لالیگا به مصاف رئال بتیس رفت و با گل به خودی روی سیلوا و گل آلوارو موراتا با نتیجه 2-1 به برد دست پیدا کرد. اتلتیکو پیش از این بازی طی 3 بازی در تمامی رقابت‌ها موفق به کسب برد نشده بود.

ویدئو: 326302

میزبان در این بازی بتیس را تحت فشار گذاشته بود و با فوتبال سرعتی و پرس از مقابل دروازه حریف، سعی داشت روی اشتباهات مدافعان به گل برسد.

شاگردان دیه‌گو سیمئونه خیلی زود موفق شدند با این شیوه بازیکنان حریف را مرتکب اشتباه کرده و در دقیقه 7 به اولین گل برسند.

پس از توپربایی کوکه از هکتور بیرین در میانه میدان توپ را به سمت چپ محوطه جریمه رئال بتیس برد و به ممفیس دیپای پاس داد. دیپای این توپ را با ارسال تند و تیز وارد محوطه جریمه کرد که با اشتباه مدافعان پیش‌از اینکه توپ به مهاجم اتلتیکو برسد روی سیلوا دروازه خودی را باز کرد.

1997393

اتلتیکو در نیمه اول شانس گلزنی دیگری داشت که آلوارو موراتا آن را از دست داد. در دقیقه 27 روی سیلوا یک مرتبه دیگر کابوس رئال بتیس شد و با مرتکب شدن یک خطا در محوطه جریمه، ضربه پنالتی را به اتلتیکو داد. با این وجود ضربه موراتا به گوشه سمت راست دروازه به آسانی مهار شد و راهی به دروازه نیافت.

اتلتیکو همچنان جریان بازی را در اختیار داشت تا اینکه در دقیقه 43 بالاخره آن‌ها به  دومین گل رسیدند. پس از اینکه ارسال ضربه کرنر ممفیس دیپای دفع شد، ضربه محکم رودریگو دی‌پل توسط دروازه‌بان دفع شد و توپ بلوکه شده را آلوارو موراتا به گل تبدیل کرد.

1997394

بتیس که نیمه دوم را با شکست پشت سر گذاشته بود از ابتدای نیمه دوم انگیزه زیادی برای گلزنی داشت و حملات بیشتری را نسبت به اتلتیکو به نمایش گذاشت که در دقیقه 61 مزد آن را گرفت.

ویلیام کاروالیو پس از اینکه پاس کوتاه جانی کاردوسو را نزدیک به محوطه جریمه دریافت کرد با یک ضربه قوس‌دار مهارنشدنی دروازه اتلتیکو را باز کرد.

1997395

اتلتیکو در نیمه دوم بیکار ننشسته بود و اگرچه مهارت بالایی در کنترل بازی نشان داد در دقیقه 69 به گلزنی نزدیک بود اما آفساید آلوارو موراتا اعلام شد و این فرصت ثمری نداشت.

میزبان در دقایق باقی مانده نیمه دوم نگذاشت اسیر حملات حریف شود و چندین موقعیت ایجاد کرد اما ضربات بازیکنانش دقت کافی را نداشتند تا نتیجه را تغییر دهند.

در نهایت اتلتیکو این بازی را با برد پشت سر گذاشت تا با 55 امتیاز در رده چهارم جای بگیرد. اتلتیکو اکنون با یک بازی بیشتر در فاصله 2 امتیازی بارسلونای رده سومی قرار دارد. بتیس 42 امتیازی هم در رده ششم ایستاده است.

دیدگاه‌ها