کد خبر : 2006350 | 13 اسفند 1402 ساعت 22:09 | 18K بازدید | 73 دیدگاه

تن‌هاخ علیه انتقادات: یونایتد رو به پیشرفت است!

اریک تن‌هاخ برخلاف انتقادات معتقد است که منچستریونایتد در مسیر پیشرفت قرار دارد.

تن‌هاخ علیه انتقادات: یونایتد رو به پیشرفت است!

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در دربی منچستر با گل مارکوس رشفورد پیش افتاد، اما نتیجه بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس را با 2 گل فیل فودن و یک گل از ارلینگ هالند را به سیتی واگذار کرد.

اریک تن‌هاخ که معتقد است تیمش حتی به برد هم نزدیک بوده، تایید کرد که در فصل جاری تیمش رو به پیشرفت است.

اریک تن‌هاخ پس از شکست تیمش گفت: "فکر می‌کنم در مجموع عملکرد خوبی بود، ما 1-0 پیش رفتیم و لحظاتی بعد از آن داشتیم که گل دوم را به ثمر برسانیم. ما خیلی خوب دفاع کردیم و دو لحظه تعیین کننده بود که نزدیک بود به گل دوم برسیم، اما گل اول را دریافت کردیم.

نتیجه؟
ما باید آن را بپذیریم و هنوز فرصت‌هایی برای کسب حداقل یک امتیاز داشتیم، اما برد هم ممکن بود.

خطای کایل واکر روی مارکوس رشفورد؟
من به رشفورد نگاه کردم و از او پرسیدم که آیا برخورد وجود دارد، شاید این تماس برای مدت کوتاهی بود، اما بالاخره برخورد وجود دارد.

1997420

تاکتیک یونایتد؟
با سرعت الخاندرو گارناچو پشت خط دفاع قرار گرفتیم، چند دقیقه بعد از آن یک موفقیت خوب و سپس به سرعت پس از یک گل خوب از مارکوس رشفورد داشتیم. وسط را خیلی خوب بستیم و همین‌طور محوطه جریمه را هم خیلی خوب بسته بودیم. ما به برنامه پایبند بودیم و روی یک حمله گل خوردیم.

عملکرد خط دفاعی؟
ما خیلی خوب دفاع کردیم و تاکید می‌کنم که دو لحظه تعیین‌کننده بود که نزدیک بود باز هم گل بزنیم اما اول را دریافت کردیم. فکر می‌کنم ما به پیروزی یا تساوی در ورزشگاه اتحاد نزدیک بودیم.

هدف قرار گرفتن بین 4 تیم برتر لیگ؟
ما باید تلاش کنیم و به آن‌ها نزدیک شویم. ما باید بازی‌هایمان را ببریم. امسال ما واقعاً در حال پیشرفت هستیم. همه می‌توانند یکدیگر را شکست دهند و همه چیز می‌تواند به سرعت تغییر کند.

این نتیجه اختلاف کلاس بین سیتی و یونایتد را نشان می‌دهد؟
فکر نمی‌کنم، مطلقاً نه. ما مشکلات زیادی با مصدومیت‌ها داریم و با این حال هم فرصت گلزنی داشتیم. با اختلاف بسیار کم می‌توانستیم به گل دوم هم برسیم. وقتی همه بازیکنان را در کنار هم داشته باشیم، می‌توانیم رقابتی‌تر باشیم. رده پنجم هم می‌تواند موقعیتی برای لیگ قهرمانان باشد، بنابراین ما باید برای آن بجنگیم.

دیدگاه‌ها