کد خبر : 2006352 | 14 اسفند 1402 ساعت 07:00 | 4.5K بازدید | 8 دیدگاه

سیمئونه: سرزنش‌ها به خاطر بزرگی تیم ماست!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، می‌گوید اینکه تیمش برای نرسیدن به فینال کوپا دل ری سرزنش می‌شود نشانه بزرگی آن است.

سیمئونه: سرزنش‌ها به خاطر بزرگی تیم ماست!

به گزارش "ورزش سه"، امروز شاگردان سیمئونه توانستند به شکست سنگین چند روز قبل مقابل اتلتیک بیلبائو به خوبی واکنش نشان دهند و با نتیجه 2-1 در واندامتروپولیتانو و در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لالیگ رئال بتیس را شکست دهند. سیمئونه بعد از بازی به تحلیل اوضاع تیمش پرداخت.

پیروزی سخت؟
"ما از بازی و شکست سختی به این بازی آمدیم، زیرا نتوانستیم به فینال کوپا دل ری برسیم که ناامیدکننده بود. هواداران ما امروز خیلی خوب بودند، با وجود اینکه به فینال نرسیدیم از ما حمایت کردند. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما انرژی ما داشت تمام می‌شد، اما آن را با تعویض رینیلدو، ساویچ، یورنته جبران کردیم. اوبلاک هم یک ضربه عالی را مهار کرد. این پیروزی باعث شد روحیه تقویت شود و ما به آن نیاز داشتیم."

اهمیت پیروزی در روند لالیگا؟
"به خوبی در حال پیشرفت در لیگ هستیم. در مسیر درستی هستیم و امیدواریم این پیروزی به ما انرژی بدهد."

افت موراتا متوقف شد؟
"چیزی که من می‌دانم این است که این بهترین میانگین گلی است که او در دوران حرفه‌ای خود داشته است، اما او می‌خواهد کارهای بیشتری انجام دهد، او به بهبود این رکورد ادامه خواهد داد، این بسیار مهم است."

1997424

وضع بدنی ضعیف تیم؟
ما در تمام بازی‌های کوپادل ری تا به حال شرکت کرده‌ایم و تا آخرین مسابقه خیلی خوب رقابت کردیم. ما بیشترین بازی‌ها را انجام دادیم. باید دوباره شروع کنیم، اگر گل سوم را می‌زدیم، این سوال اصلا مطرح نمی‌شد."

انرژی منفی بعد از کوپا دل ری؟
ما برای نرسیدن به فینال سرزنش می‌شویم که نشان می‌دهد تیم ما چقدر بزرگ است. اما این یک بازی خوب بود و ما قدرت حفظ نتیجه را با همه مسائلی که پشت سر گذاشته بودیم، داشتیم. همین من را خوشحال می‌کند."

دیدگاه‌ها