کد خبر : 2006364 | 13 اسفند 1402 ساعت 22:59 | 14.1K بازدید | 18 دیدگاه

ماتئوس: همین حالا توخل را اخراج کنید

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، می‌گوید باشگاه باید هرچه زودتر توخل را اخراج و هرمان گرلند را جایگزین او کند.

ماتئوس: همین حالا توخل را اخراج کنید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد بعد از تابستان پیش رو به همکاری با توماس توخل ادامه ندهد. این تصمیم به دنبال نتایج ضعیف و شایعات اختلاف برخی از بازیکنان از جمله یوشوا کیمیش و ماتیاس دلیخت با سرمربی آلمانی گرفته شده است و مدیران بایرن تشخیص دادند که ادامه همکاری با توخل ثمربخش نخواهد بود.

ماتئوس که در نیم فصل اول هم یکی از منتقدان جدی توخل بود، دیروز یک بار دیگر به عملکرد توخل در انتقاد از بازیکنانش تاخت و امروز هم مدعی شد که بایرن باید او را زودتر برکنار کند و نیازی به صبر کردن تا پایان فصل نیست. او حتی جانشین توخل را هم پیشنهاد کرده است: "من می‌توانم هرمان گرلند را در سمت سرمربی این تیم تصور کنم. او در بایرن محبوب است و نه تنها در بین بازیکنان، بلکه در میان اعضای باشگاه نیز نامی بزرگ است. این تیم باید هرچه زودتر به یک گروه متحد تبدیل شود. اگر هر یازده بازیکن نشان دهند که چه چیزی می‌توانند به عنوان یک تیم ارائه کنند، آن وقت هنوز هم یکی از شانس‌های قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود.

1997446

گرلند کسی است که می‌تواند تیم را متحد کند، انگیزه ایجاد کند و به بازیکنان اعتماد به نفس لازم برای عملکرد خوب دوباره را بدهد. اکنون به کسی نیاز داریم که بتواند آرامش را به ارمغان بیاورد. گرلند سرمربی ایده‌آل برای سه ماه است. او تقریباً همه بازیکنان را شخصاً می‌شناسد."

گرلند 69 ساله از سال 2001 در سمت‌های مربی و کمک مربی در تیم‌های پایه و اصلی بایرن مشغول به کار بوده است و آخرین دوره حضور او در این تیم به 21-2022 برمی‌گردد و در سمت کمک مربی در تیم اصلی فعالیت می‌کرد.

دیدگاه‌ها