کد خبر : 2006377 | 14 اسفند 1402 ساعت 06:40 | 11.9K بازدید | 8 دیدگاه

رکوردشکنیِ تاریخی رودری با شیرینی ۲ پاس گل

هافبک اسپانیایی منچستر‌سیتی همچنان در تاریخ فوتبال انگلستان یک چهره درخشان است.

رکوردشکنیِ تاریخی رودری با شیرینی ۲ پاس گل

به گزارش "ورزش سه"، منچستر‌سیتی امشب در دربی شهر منچستر میزبان منچستر‌یونایتد بود و آنها خیلی زود از حریف خود عقب افتادند، اما در ادامه 56 دقیقه طول کشید تا فیل فودن کار را به تساوی بکشاند. در جریان این دربی تماشایی، فودن یک‌بار دیگر و ارلینگ هالند برای سیتیزن‌ها گلزنی کردند تا نتیجه را 3 بر 1 کنند تا سیتی علاوه‌بر فرار از شکست، به یک برد شیرین برسد و فاصله‌اش را با لیورپول حفظ کند.

رودری تا پایان هفته گذشته 58 بازی متوالی بود که با سیتیزن‌ها طعم باخت را نچشیده و حال آماری همانند ریکاردو کاروالیو از چلسی ثبت کرده است؛ هافبک بلند قامت سیتیزن‌ها حالا بیش از یک سال است که طعم شکست را نچشیده و با ناکامی به مانند یک خط موازی رفتار می‌کند.

البته رودری در بازی امشب چندان هم بیکار نبود؛ او در جریان پنجاه و نهمین جدالی که از شکست در آن فرار می‌کند، دو پاس گل ثبت کرد تا شبی ایده‌آل را در اتحاد تجربه کند. رودری در جریان این جدال ۱۰۰ پاس صحیح داشت و توانست ۱۰ بار اقدام به استفاده از توپ‌های بلند کند که هر ده ارسال او سالم به مقصد رسید. 

با این آمار او از نظر بسیاری از پایگاه‌های آماری جلوتر از هالند، فودن و دی‌بروینه بهترین بازیکن این تیم است که به مانند یک مهندس راز شکست‌ناپذیری اسپانیا و سیتیزن‌ها را کاملا بلد است.

دیدگاه‌ها