کد خبر : 2006378 | 13 اسفند 1402 ساعت 23:48 | 57.4K بازدید | 36 دیدگاه

اتفاق عجیب در جدال کاپیتان‌های ایران؛

آقا کریم داور را له و لورده کرد! (عکس)

کاپیتان دوم تیم ملی ایران صحنه عجیبی را در مسابقه امشب لیگ یونان رقم زد.

آقا کریم داور را له و لورده کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری‌فرد که در جریان جام ملت‌های آسیا قراردادش با باشگاه آریس را نهایی کرده و پس از این رقابت‌ها در یک بازی جام حذفی و سه دیدار سوپر لیگ یونان به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته و یک گل مقابل وولوس به ثمر رسانده بود، امشب در جدال برابر تیم صدرنشین آ ا ک آتن و یاران احسان حاج‌صفی شرایط متفاوتی را تجربه کرد و در ترکیب اولیه قرار گرفت که حضور موثر و خبرسازی در زمین داشت.

شماره 10 تیم ملی ایران که در مسابقات جام ملت‌های آسیا یک بازی ثابت و سه حضور تعویضی داشت و یک گل مقابل فلسطین به ثمر رسانده بود، در مسابقه امشب سوپر لیگ یونان در ورود به ترکیب آریس برابر آ ا ک آتن مثمر ثمر ظاهر شد و با وجود اینکه فقط یک نیمه در زمین بود، اما توانست پاس گل بدهد.

ویدئو: 326314

جدا از اینکه کریم انصاری‌فرد در شب تساوی سه بر سه تیمش مقابل یاران احسان حاج‌صفی یک پاس گل داد و فقط 45 دقیقه در زمین بود، اما صحنه عجیبی را در زمان حمله خطرناک آ ا ک آتن در برخورد (ظاهرا عمدی) با داور رقم زد.

ویدئو: 326316

مهاجم ایرانی آریس که در دقیقه 43 با ضربه سر پاس در عمق زیبایی برای ثبت گل اول تیمش داده بود، دو دقیقه پس از آن برخورد غیرمنتظره‌ای با آناستاسیوس سیدیروپولوس داشت و او را نقش بر زمین کرد.

انصاری‌فرد در حالی که بازیکنان آ ا ک آتن به دنبال ایجاد موقعیت با ارسال پاس بلند بودند، با تنه به داور 44 ساله مسابقه زد و او را روی زمین انداخت که البته بازی پس از آن متوقف نشد و یاران حاج‌صفی هم به گل دوم در نیمه نخست نرسیدند.

1997467
1997468

مهاجم باتجربه ایرانی آریس پس از اینکه سوت پایان نیمه اول به صدا درآمد، به سمت داور رفت و از او دلجویی کرد که البته واکنش مهربانانه سیدیروپولوس را به همراه داشت.

1997478

دیدگاه‌ها