کد خبر : 2006379 | 13 اسفند 1402 ساعت 23:48 | 15.8K بازدید | 15 دیدگاه

مقابل النصر سبک جدیدی خواهیم داشت؛

سرمربی العین و پیام هشدارآمیز به تیم رونالدو

سرمربی آرژانتینی العین امارات می‌گوید تیمش در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی قهرمانان آسیا برابر النصر عربستان با سبک جدیدی بازی خواهد کرد.

سرمربی العین و پیام هشدارآمیز به تیم رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، العین که با حذف نسف ازبکستان راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، فردا میهمان النصری خواهد بود که با پیروزی برابر الفیحا راهی این مرحله شده است.

هرنان کرسپو، سرمربی العین، در جریان کنفرانس مطبوعاتی قبل از این بازی گفت: ما باید بهترین خود را نشان دهیم. تمرکز ما همیشه روی تیممان است و به سبک تهاجمی خود تکیه می‌کنیم. شما در این بازی یک سبک جدید از العین خواهید دید که مطمئناً الان نباید فاش شود.

سرمربی آرژانتینی در خصوص ضعف العین در خط دفاعی عنوان کرد: هر تیمی چالش‌ها و مشکلاتی دارد. اگرچه در بازی قبلی خود (برد 5-3 مقابل حتا) 3 گل خوردیم، اما در دیدارهای قبلی نیز پیشرفت زیادی در خط دفاع نشان دادیم.

کرسپو درباره مصدومیت لابا کودجو، مهاجم گلزن تیمش، توضیح داد: من پزشک نیستم، اما واقعیت این است که مقابل النصر از تلاش‌های لابا بی‌بهره خواهیم بود. ما امیدواریم که او در مسابقات آینده با قدرت بازگردد.

کرسپو در خصوص صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی گفت: ما شایسته راهیابی به این مرحله مهم هستیم و مشتاقانه منتظر ادامه کسب نتایج خواهیم بود.

دیدگاه‌ها