کد خبر : 2006406 | 14 اسفند 1402 ساعت 07:20 | 42.5K بازدید | 31 دیدگاه

عواقب اشتباه مهلک: یونایتد این بازیکن را پس می‌دهد!

بعد از اشتباه سفیان امرابط مقابل منچسترسیتی، احتمالا باشگاه منچستریونایتد بند خرید دائمی او را فعال نخواهد کرد.

عواقب اشتباه مهلک: یونایتد این بازیکن را پس می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، امشب در مهم‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد موفق شد منچستریوناید را 3-1 شکست دهد. این یازدهمین شکست منچستریوناید در این فصل بود که آماری بسیار ناامیدکننده محسوب می‌شود.

گل سوم منچسترسیتی روی اشتباه و لو دادن توپ امرابط در دقایق تلف شده نیمه دوم به ثمر رسید که آب سردی روی امیدهای یونایتد برای تغییر نتیجه بود. این ملی پوش مراکشی، با مبلغ 9 میلیون یورو در تابستان به یونایتد پیوست و دوره ناموفقی را تا اینجای کار سپری کرده است. البته که عمدتا اریک تن هاخ از او به عنوان دفاع کناری استفاده می‌کند که پست تخصصی‌اش نیست.

1997521

قبلاً گزارش‌های متعددی در انگلیس منتشر شده بود مبنی بر اینکه یونایتدها قصد ندارد این انتقال قرضی یک فصلی را دائمی کنند. این احساسات مطمئناً بعد از دربی امروز منچستر که در آن او بعد از به میدان آمدن در اولین لمس توپ خود زمینه ساز خوردن گل سوم تیمش شد، شدیدتر هم خواهند شد. بند خرید او 20 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یوروی دیگر برای پاداش است. 

این بازیکن بعد از بازگشتش برای فیورنتینا هم تبدیل به دردسر خواهد شد چرا که حضور ناموفق او در منچستر فقط ارزش نقل و انتقالاتی او را کاهش داده است.

دیدگاه‌ها