کد خبر : 2006429 | 14 اسفند 1402 ساعت 08:09 | 32.5K بازدید | 28 دیدگاه

انتقاد ستاره بارسا از هواداران: این حرف را تکرار نکنید!

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، با رد گفته‌های رسانه‌ها و هواداران می‌گوید مشکل بارسلونا عدم جاه‌طلبی نیست.

انتقاد ستاره بارسا از هواداران: این حرف را تکرار نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری حساس در ورزشگاه سن مامس مقابل اتلتیک بیلبائو به تساوی بدون گل رسید. آبی‌اناری‌ها فرصت پیروزی و رسیدن به رده دوم جدول را داشتند اما این اتفاق رخ نداد و آنها در همان رتبه سوم ماندند.

این بازی به شکل عجیبی دنبال شد. بارسلونا در کل ۹۰ دقیقه فقط یک موقعیت داشت و ایکس جی یا گل‌های قابل انتظار آنها هم ۰.۶۷ بود که عددی بسیار ضعیف است.

هواداران و رسانه‌ها در طول این فصل یکی از دلایل اصلی نتیجه نگرفتن بارسای ژاوی هرناندز را نداشتن جاه‌طلبی و انگیزه برای برد دانستند. ادعاهایی که امشب توسط تراشتگن به‌طور کامل رد شدند.

او پس از بازی گفت: «قطعا ما می‌خواستیم بازی را ببریم اما به اندازه کافی روی دروازه حریف موقعیت ایجاد نکردیم. بازی عجیبی بود. هیچ چیز آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت. نمی‌دانم مشکل چه بود. اینکه می‌گویید جاه‌طلبی نداریم کاملاً اشتباه است. اگر چیزی در این رختکن کم نباشد، آن جاه‌طلبی است. نمی‌خواهم مردم اینطور فکر کنند. امروز برخلاف خواسته‌های ما پیش رفت. از هواداران می‌خواهم درباره ما اینطور فکر نکنند. ما انگیزه زیادی برای برد داریم و به‌زودی به شرایط خوب برمی‌گردیم.»

1997577

تراشتگن در آخر درباره مصدومیت فرنکی دی‌یونگ و پدری گفت: «به‌نظر می‌رسید هر دو درد زیادی داشتند. می‌خواهم از اینجا بگویم همه ما از شما حمایت می‌کنیم و امیدواریم خیلی زود به تیم برگردید. با این حال به‌نظرم بازیکنانی که به جای آنها وارد بازی شدند هم خوب عمل کردند و جای این دو را پر کردند. فرمین امشب عالی بازی کرد.»

دیدگاه‌ها