کد خبر : 2006441 | 14 اسفند 1402 ساعت 09:48 | 26.5K بازدید | 21 دیدگاه

طعنه والورده به بارسا: حق‌تان نبود برنده شوید!

ارنستو والورده، سرمربی اتلتیک بیلبائو، معتقد است که تساوی نتیجه منصفانه‌ای برای هر دو تیم بود.

طعنه والورده به بارسا: حق‌تان نبود برنده شوید!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیک بیلبائو شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان بارسلونا بود و موفق شد با تساوی بدون گل این تیم را متوقف کند. 

شاگردان ژاوی در این بازی نمایش خوبی ارائه نکردند و نتوانستند فرصت زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنند و این موضوع انتقادهایی را از این مربی و بازیکنانش به همراه داشت. از سوی دیگر، اتلتیک هم نمایش خوبی در این دیدار داشت. 

والورده پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این دیدار و شرایطش اظهار داشت: «بارسلونا بازی را خوب آغاز کرد و در 10 دقیقه اول خیلی خوب بازی کرد. آنها هجومی ظاهر شدند و ما مجبور شدیم به سختی دفاع کنیم. 

1997060

هرچه زمان بازی جلوتر رفت، ما شروع به گرفتن کنترل بازی در دست خودمان کردیم اما در نهایت نتوانستیم فرصت گلزنی خاصی را ایجاد کنیم. شرایط آنها هم همینطور بود و نتوانستند فرصت خاصی داشته باشند، البته به جز شوتی که کانسلو زد. 

درست است که بارسلونا در این بازی بدشانسی آورد و دو بازیکن مهم این تیم شامل فرانکی دی یونگ و پدری در این دیدار مصدوم شدند و زمین بازی را ترک کردند اما به‌صورت کلی باید بپذیرند که تساوی در این بازی نتیجه منصفانه‌ای بود. 

این یک امتیاز برای ما بسیار مهم است. ما مجبور شدیم با بازیکنانی در این دیدار به میدان برویم که پیش از این خیلی بازی نکرده بودند و خیلی خوب هم واکنش نشان دادند. شاهد تلاش زیادی از سوی این تیم بودیم و از این مساوی خوشحال هستیم.»

دیدگاه‌ها