کد خبر : 2006454 | 14 اسفند 1402 ساعت 11:28 | 16.5K بازدید | 7 دیدگاه

بهترین سرمربی جهان در آستانه تمدید با بهترین تیم دنیا

نیکولا گربیچ در آستانه تمدید قرارداد با فدراسیون والیبال لهستان است.

بهترین سرمربی جهان در آستانه تمدید با بهترین تیم دنیا

به گزارش "ورزش سه"، نیکولا گربیچ یکی از معتبرترین و بهترین مربیان جهان است. او در حال حاضر هدایت تیم ملی لهستان را بر عهده دارد که در رده‌بندی FIVB پیشتاز است، اما قرارداد او با اتحادیه والیبال لهستان تا بازی‌های المپیک امسال معتبر است. مسئولان لهستانی با نگاهی به نتایج اخیر سرخپوشان، مطمئناً تمایلی به پایان همکاری ندارند. یکی از دوستان گربیچ در شبکه‌های اجتماعی فاش کرد که قرارداد با گربیچ در واقع از قبل تمدید شده است.

نیکولا گربیچ در سال 2022 سرمربی تیم ملی لهستان شد. پیش از این، او با زاکسا کار کرده و قهرمان لیگ قهرمان اروپا شده است. او در سال 2022 به کار با سفید و قرمزها روی آورد و برنز لیگ ملت‌ها و نایب قهرمانی جهان را به دست آورد. فصل 2023 حتی برای او بهتر بود که در آن تیم ملی لهستان قهرمان لیگ ملت‌ها و قهرمان اروپا شد. او همچنین به المپیک پاریس راه یافت. امسال سومین فصل او با لهستانی‌ها خواهد بود، اما به نظر می‌رسد مهم‌ترین فصل باشد، زیرا با حضور در بازی‌های المپیک به پایان می‌رسد.

قرارداد گربیچ با اتحادیه والیبال لهستان تا بازی‌های المپیک اعتبار دارد. گربیچ احتمالاً می‌خواهد مذاکرات را در اسرع وقت آغاز کند. ژرژ ماتیاسویچ، ایجنت این مربی، مطلبی مرموزی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد نیکولا گربیچ قبلا با اتحادیه والیبال لهستان صحبت کرده و قرارداد جدید مرد صرب از قبل آماده است و به زودی نهایی خواهد شد.

گربیچ این روزها بازی‌های پلاس لیگای لهستان را زیر نظر دارد تا عملکرد بازیکنانش را برای حضور در تیم ملی والیبال ارزیابی کند. گربیچ دیروز فینال جام حذفی لهستان را که با قهرمانی زاویرچه همراه بود از نزدیک تماشا کرد.

دیدگاه‌ها