کد خبر : 2006472 | 14 اسفند 1402 ساعت 12:39 | 32.9K بازدید | 10 دیدگاه

عبدالرحمن به تهران می‌آید؛

مدافع تیم ملی سوریه در راه ایران

مدافع راست تیم ملی سوریه در آستانه حضور در لیگ برتر ایران قرار دارد.

مدافع تیم ملی سوریه در راه ایران

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی نام نونو ویلار را از فهرست نفراتش خارج کرد و با فسخ قرارداد این هافبک اسپانیایی یک جای خالی در لیست بزرگسالان خود به وجود آورد، اکنون در آستانه عقد قرارداد با عبدالرحمن ویس، مدافع تیم ملی سوریه است.

عبدالرحمن ویس که در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا با شماره 24 تیم ملی سوریه مقابل ایران قرار گرفت و 120 دقیقه در زمین حضور داشت و دومین بازیکن برتر تیمش از نظر آماری بود، مورد توجه نساجی مازندران قرار گرفته و بعید نیست قراردادش با این باشگاه را نهایی کند.

1997624

این بازیکن 25 ساله که توانایی بازی در پست‌های دفاع و وینگر راست را دارد، در نخستین بازی تیم ملی سوریه در جام ملت‌های آسیا مقابل ازبکستان بهترین بازیکن زمین بود و پس از آن هم حضور کامل در سه دیدار دیگر برابر استرالیا، هند و ایران داشت که اکنون در آستانه حضور در نساجی مازندران است.

عبدالرحمن ویس که متولد آتن است و در آکادمی باشگاه‌های پاناتینایکوس و برنتفورد انگلیس حضور داشته، طی 6 سال اخیر در سوپر لیگ و دسته‌های پایین‌تر در فوتبال یونان به میدان رفته ولی دوران طولانی مدت حضور در کشور زادگاهش به پایان رسیده و قصد دارد به نساجی مازندران اضافه شود.

این مدافع راست در دور رفت فصل گذشته در وولوس حضور داشت و 11 بازی در سوپر لیگ یونان انجام داد ولی پس از آن طی یک سال اخیر برای آتن کالتیه در دسته دوم این کشور به میدان رفت که برای تقویت خط دفاعی نساجی به این تیم اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها