کد خبر : 2006493 | 14 اسفند 1402 ساعت 13:50 | 8.7K بازدید | 7 دیدگاه

اعتراف مولر: دو هفته است به سه‌شنبه فکر می‌کنم

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید دو هفته است که فقط به بازی برابر لاتزیو فکر کرده است.

اعتراف مولر: دو هفته است به سه‌شنبه فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ سه‌شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی لاتزیو به میدان برود. 

شاگردان توماس توخل در بازی رفت با یک گل برابر حریف شکست خوردند تا کار نسبتا سختی را در دیدار برگشت در پیش داشته و چاره دیگری جز کسب پیروزی و در این بازی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی نداشته باشند. 

مولر در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ درباره این بازی اظهار داشت: «حالا دو هفته و نیم است که فقط به بازی برگشت برابر لاتزیو در خانه فکر می‌کنم. این فقط یک عبارت توخالی نیست وقتی که می‌گویم شب‌های لیگ قهرمانان در خانه در مونیخ همیشه خاص بوده و هستند. 

1989554

پیش از آن که بازیکن شوم، هوادار بودم. در این شب‌ها هر اتفاقی در بازی‌های حساس مرحله حذفی ممکن است. تنشی که در ورزشگاه وجود دارد برای همه قابل لمس است، بدون توجه به این که شما بازیکن و در زمین هستید یا هوادار. 

شرایط ما در بازی سه‌شنبه کاملا مشخص است: ما یک گل عقب هستیم. اما این کاری قابل انجام است. من اطمینان دارم که ما مثل جوخه آتش پیش خواهیم رفت. این که با وجود انگیزه زیاد برای پیروزی بتوانیم منظم بمانیم هم مهم است. این که اول بازی، وسط بازی یا آخر بازی گل بزنیم در نتیجه نهایی اهمیتی ندارد.»

دیدگاه‌ها