کد خبر : 2006516 | 14 اسفند 1402 ساعت 15:32 | 25.9K بازدید | 24 دیدگاه

او رفت تا مدتی نامعلوم

پدری اشک همه را در آورد!

پدری یک‌بار دیگر مصدوم شد و با گریه زمین را ترک کرد. این هشتمین مصدومیت او با پیراهن بارسلونا بود.

پدری اشک همه را در آورد!

به گزارش "ورزش سه"، کمی قبل از پایان نیمه اول دیدار بیلبائو-بارسا در سن مامس، پدری خود را روی زمین انداخت. او دوباره از ناحیه ران خود احساس درد کرد و به سرعت متوجه شد که نمی‌تواند ادامه دهد. بازیکن خلاق بارسا با اشک زمین را ترک کرد. او به خوبی می‌داند که مصدومیت چیست زیرا از زمانی که به باشگاه بارسا آمده، بارها دچار این معضل شده است.

1993213

پدری بار دیگر در بیلبائو مصیبت‌هایی را که در سال‌های اخیر آزارش داده‌اند را تجربه کرد. از زمانی که پدری به بارسا پیوسته، 69 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده است. این سومین مصدومیت پدری در فصل جاری است و او نتوانسته است وارد ریتم رقابت شود. 

هر بار که او شروع به رقابت کرده و به نظر می‌رسد به فرم خوبش نزدیک شده، آسیب جدیدی رخ می‌داد. او در این فصل 94 روز از میادین دور بوده و در مجموع و با احتساب دیدار بیلبائو، او 16 بازی را از دست داده است؛ یعنی تقریبا به اندازه یک نیم فصل.

1997666

اولین مصدومیت پدری سپتامبر 2021 برابر بایرن در دور گروهی لیگ قهرمانان بود که او را دو هفته دور از میادین نگه داشت و سه بازی را از دست داد. او در مجموع هشت مصدومیت مختلف را پشت سر گذاشته و احتمالا مصدومیت دیشب نیز آخری نخواهد بود.

1997665

دیدگاه‌ها