کد خبر : 2006523 | 14 اسفند 1402 ساعت 15:54 | 8.6K بازدید | 10 دیدگاه

دی‌لیخت: جدایی توخل یعنی ما خوب کار نکردیم

ماتیس دی‌لیخت، مدافع بایرن مونیخ، معتقد است جدایی توماس توخل با دلیل عملکرد ضعیف او و هم‌بازیانش است.

دی‌لیخت: جدایی توخل یعنی ما خوب کار نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی‌لیخت بازی مقابل لاتزیو را مهم‌ترین بازی فصل بایرن مونیخ می‌داند و امیدوار است تیمش در این بازی حتما برنده از زمین خارج شود.

بایرن مونیخ در بازی برگشت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میزبان لاتزیو خواهد بود. دیدار رفت دو تیم با اخراج دایوت اوپامکانو و گلزنی چیرو ایموبیله از روی ضربه پنالتی با نتیجه 1-0 به سود تیم ایتالیایی به پایان رسید.

ماتیس دی‌لیخت در نشست خبری پیش از این بازی درمورد وضعیت بایرن مونیخ گفت: "می‌دانم که در حال حاضر در وضعیت سختی هستیم. بازی فردا برای کل فصل بسیار مهم است. معتقدم که برای فردا آماده‌ایم."

تاثیر وضعیت فعلی روی آینده؟

الان ما هنوز در طول سپری کردن این فصل هستیم. به این موضوع فکر نمی‌کنم. در بایرن مونیخ بسیار خوشحالم. البته تاکنون فصل آسانی نداشته‌ام. مدت زیادی مصدوم بودم اما در حال حاضر احساس خوبی دارم. در نهایت مربی تصمیم می‌گیرد که بازی کنم یا نه. حالا دوباره مصدومیت را پشت سر گذاشته‌ام و احساس خوبی دارم. می‌خواهم بازی کنم و به تیم کمک کنم. من این توانایی را دارم.

لاتزیو؟

آن‌ها از نظر دفاعی بسیار قوی هستند. برای ما مهم است که به محوطه جریمه حریف برسیم و از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. همیشه باید آماده باشیم و گلی نخوریم. بازی آسانی نخواهد بود.

1997676

خروج توماس توخل؟

من مسئول تحلیل این جدایی نیستم. بله، ما بازیکنان هم مسئول هستیم، همه کارها را با هم انجام می‌دهیم. اگر مربی مجبور به جدایی شود، باید بگوییم که کار خوبی انجام ندادیم. ما در این مرحله با هم هستیم و باید با هم از آن خارج شویم. به همین دلیل است که فردا بازی بسیار مهمی است.

همکاری با مائوریتزیو ساری؟

5 سال از آن زمان می‌گذرد. یک سال با ساری کار کردم و او یک مربی‌ بسیار تاکتیکی بود. همیشه رویارویی با تیم‌های او دشوار است. ما باید فردا قوی باشیم تا بازی را ببریم.

دیدگاه‌ها