کد خبر : 2006530 | 14 اسفند 1402 ساعت 16:35 | 42.9K بازدید | 40 دیدگاه

تایید دوری چند هفته‌ای

بیانیه رسمی بارسا: اخبار بد از پدری و دی‌یونگ

به دلیل مصدومیت، پدری 6 هفته و فرانکی دی یونگ حداقل یک ماه دور از میادین خواهند ماند.

بیانیه رسمی بارسا: اخبار بد از پدری و دی‌یونگ

به گزارش "ورزش سه"، در بازی شب گذشته برابر بیلبائو، بارسلونا دو ستاره ارزشمند خط میانی خود را از دست داد. ابتدا فرانکی دی یونگ و سپس پدری مجبور به ترک زمین شدند و بارسا با رفتن این دو بازیکن شدیدا افت کرد. در نهایت نیز نتوانستد به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل برسد.

1997686

تیم پزشکی بارسلونا وضعیت این دو بازیکن را تشریح کرد:

در مورد پدری، او از ناحیه عضله ران پای راستش آسیب دیده است، همان مشکلی که او را در بازی‌های زیادی در این فصل متوقف کرده است. در واقع این سومین مصدومیتی است که این بازیکن در طول فصل دچار شده است. آنچه مسلم است اینکه او نمی‌تواند در دیدار با ناپولی و اتلتیکو مادرید حضور یابد و در فیفا دی بعدی به تیم ملی اسپانیا نیز نخواهد رفت. ایده او این است که آخرین بازی‌های فصل را برای بارسلونا انجام دهد، البته بدون مدت زمان مشخص. تخمین زده می‌شود او 6 هفته دور از میادین باشد و فعلا یورو 2024 در خطر نیست.

1997684

فرانکی دی یونگ در قسمت بیرونی مچ پای راست خود دچار پیچ‌خوردگی شد. این دومین مصدومیت این بازیکن در این فصل است. مصدومیتی که در شرایط سختی رخ داده زیرا او در حال مذاکره برای تمدید قراردادش با بارسلوناست، در حالی که شایعاتی در مورد فروش احتمالی او در تابستان هم به گوش می‌رسد.

این بازیکن نیز نمی‌تواند مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا و نیز برابر اتلتیکو به میدان برود و همین امر ژاوی را مجبور می‌کند تا قبل از چنین دیدار مهمی تغییراتی را در تیم ایجاد کند. 

در خط هافبک سه بازیکن اصلی غایب هستند: گاوی، پدری و دی یونگ. ستاره هلندی احتمالا یک ماه غایب است و می‌تواند پس از تعطیلات بازی‌های ملی بازگردد.

دیدگاه‌ها