کد خبر : 2006570 | 14 اسفند 1402 ساعت 18:59 | 21.8K بازدید | 5 دیدگاه

تماشاگر جنجالی دربی منچستر دستگیر شد

یک هوادار منچسترسیتی به اتهام تمسخر فاجعه هوایی مونیخ در دیدار مقابل منچستریونایتد توسط پلیس منچستر دستگیر شده است.

تماشاگر جنجالی دربی منچستر دستگیر شد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از هواداران منچسترسیتی به اتهام تمسخر فاجعه هوایی مونیخ در بازی دربی منچستر مقابل یونایتد دستگیر شد.

این دو رقیب قدیمی روز یکشنبه در استادیوم اتحاد به مصاف هم رفتند و سیتی موفق شد با گل‌های فیل فودن و ارلینگ هالند با نتیجه 3-1 شیاطین سرخ را از پیش رو بردارد.

در طول این مسابقه، ویدیویی از یک تماشاگر منتشر شد که ظاهراً حرکات تحریک‌آمیزی نسبت به هواداران یونایتد انجام می‌داد.

1997742

این هوادار دستانش را باز کرده بود تا ظاهراً شبیه هواپیما باشد. این اقدام او اشاره به فاجعه هوایی مونیخ در سال 1958 داشت که سقوط هواپیمای شامل بازیکنان منچستریونایتد به سمت انگلیس، جان 23 نفر را گرفت.

پلیس منچستر تایید کرده که یک مرد در ارتباط با این اقدام توهین آمیز دستگیر شده است. در بیانیه سخنگوی پلیس منچستر آمده است: "در دربی منچستر، افسران پلیس مردی را به ظن سر دادن "شعار علیه تراژدی مونیخ" شناسایی‌ کردند. در پی گزارش‌هایی که در میان حاضران در ورزشگاه منتشر شد، این مرد بلافاصله توسط مأموران ما دستگیر شد."

باشگاه لیگ برتر انگلیس در پایان فصل گذشته با همفکری‌های متعددی تصمیم گرفتند که برای مقابله با شعارهای علیه تراژدی‌ها ایستادگی کرده و نهایت همکاری را با پلیس برای دستگیری هواداران تیم خود و یا تیم حریف را داشته باشند.

دیدگاه‌ها