کد خبر : 2006610 | 14 اسفند 1402 ساعت 21:20 | 39.1K بازدید | 4 دیدگاه

فرشته کریمی و شیطنت‌های همیشگی این ستاره؛

بهترین بازیکن آسیا خبرنگار ورزش سه شد (عکس)

استوری جالب فرشته کریمی در اینستاگرام که در نقش خبرنگار میکروفون ورزش سه را در دست دارد نشان از روحیه بالای این بازیکن برای بازگشت به فوتسال است.

بهترین بازیکن آسیا خبرنگار ورزش سه شد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، فرشته کریمی از معدود ستارگان فوتسال و شاید ورزش زنان ایران است که عموم جامعه او را می‌شناسند. بهترین بازیکن دو دوره جام ملت‌های فوتسال زنان آسیا که دو بار پیاپی در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ به همراه تیم ملی فوتسال زنان ایران، موفق به قهرمانی در قاره کهن شده است.

او که همواره شیطنت خاصی در کلام و رفتار خود دارد، امروز هم در حاشیه برگزاری اختتامیه کلاس مربی‌گری سطح دو آسیا، در نقش خبرنگار “ورزش سه” ظاهر شد و با میکروفون ما، به مصاحبه با سرمربی پُرافتخار سابق فوتسال زنان ایران (شهرزاد مظفر) که هم اکنون هدایت تیم ملی فوتسال زنان کویت را در اختیار دارد پرداخت.

1997823

کریمی اما ساعاتی بعد از این مصاحبه بامزه که با حضور اکثر بازیکنان ملی‌پوش فوتسال زنان همراه بود، حالا در حمایت دوباره از شهرزاد مظفر، یک استوری اینستاگرامی منتشر کرده و نوشته است: برکت فقط پول نیست، به نظرم آشنایی با آدم‌های بزرگ بزرگ‌ترین برکته. خدا به زندگی‌تون برکت بده.

کریمی در حال حاضر دوران نقاهت پس از جراحی زانو را پشت سر می‌گذارد و به گفته خودش در فصل آتی بسیار پرقدرت‌تر از پیش به میادین باز می‌گردد. ادعایی که البته در روحیه بالای او نیز کاملا مشهود بود.

دیدگاه‌ها