کد خبر : 2006620 | 14 اسفند 1402 ساعت 21:50 | 51.5K بازدید | 14 دیدگاه

حرکت جنجالی امباپه: فعلا به رئالی‌ها امضا نمی‌دهم!

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، در ورود به اسپانیا بار دیگر با توجه به حواشی انتقالش به رئال مادرید حاشیه‌ساز شد.

حرکت جنجالی امباپه: فعلا به رئالی‌ها امضا نمی‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، شکی وجود ندارد که کیلیان امباپه بازیکن فصل بعد رئال مادرید خواهد بود و قرار نیست در پاری سن ژرمن بماند. کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه پیش از اینکه به رئال ملحق شود باید فصل را با پاری سن ژرمن به پایان برساند. او به همراه همبازیانش اکنون در اسپانیا به سر می‌برند.

پی‌اس‌جی برای بازی دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به اسپانیا سفر کرد تا مقابل رئال سوسیه داد قرار بگیرد.

هنگام ورود اعضای تیم پاری سن ژرمن به هتل محل اقامتشان، طرفداران برای امضا و عکس یادگاری در مقابل هتل حضور پیدا کرده بودند و مطابق معمول امباپه یکی از ستاره‌هایی بود که بیشتر از بقیه بازیکنان مورد توجه قرار داشت.

تصاویر منتشر شده از تجمع هواداران مقابل هتل نشان می‌دهد که امباپه پس از چند امضا و عکس یادگاری با هوادارانش، از امضا کردن یک کاغذ با لوگوی رئال مادرید خودداری می‌کند.

امباپه قصد داشت روی این کاغذ که به سمت او نگه داشته بودند را امضا کند که متوجه لوگوی رئال مادرید شد و از انجام این کار منصرف شد.

در انتهای این ویدیو مشاهده می‌شود که نام امباپه و لوگوی رئال مادرید توسط یکی از طرفداران این ستاره فرانسوی روی کاغذی طراحی شده بود.

1997843

امباپه شرایط ایده‌آلی در پی‌اس‌جی ندارد و اقدام اخیر او موجب شده بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. این ستاره فرانسوی پس از آنکه مشخص شده در پایان فصل این باشگاه را ترک می‌کند، از سوی لوئیز انریکه طی دو بازی اخیر زود تعویض شده و مشخص نیست در بازی فردا در ترکیب اصلی حضور داشته باشد یا خیر.

1997846
1997844
1997845

دیدگاه‌ها