کد خبر : 2006630 | 14 اسفند 1402 ساعت 22:44 | 4.6K بازدید | 7 دیدگاه

راه‌حل ساری برای مقابله با بایرن: باید عصبانی باشیم!

مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، می‌گوید تیمش در بازی برگشت مقابل بایرن باید شجاع و عصبانی باشد!

راه‌حل ساری برای مقابله با بایرن: باید عصبانی باشیم!

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو فرداشب در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا مهمان بایرن مونیخ است. بازی رفت به لطف تک گل چیرو ایموبیله به سود باشگاه ایتالیایی خاتمه یافت. ساری پیش از این دیدار حساس به شاگردانش در مورد کیفیت بایرنی‌ها هشدار شد و از آنها خواست برابر این تیم شجاع باشند.

او در مورد احساسش برای بازی فردا گفت: «من احساس خاصی ندارم، در این بازی باید شجاع و مصمم باشیم.
ما می‌دانیم که بازی با بایرن چقدر سخت خواهد بود. هدف ما صعود با اقتدار است، هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست، این باید به ما شجاعتی بدهد که بتوانیم بایرن را در خانه‌اش شکست دهیم. ما باید محکم، عصبانی و شجاع باشیم.»

او درباره رویکرد تیمش برای بازی با بایرن گفت: «بایرن مونیخ تیمی با کیفیت است و می‌تواند به راحتی گل بزند. اینکه فکر کنیم می‌توانیم ۱۰۰ دقیقه آنجا بنشینیم و دفاع کنیم، ایده بدی است، ما باید شهامت حرکت به جلو را داشته باشیم. امیدوارم آنها فضاهایی را برای ما بگذارند تا از آن لذت ببریم، زیرا معمولاً بایرن در اواسط بازی تعادل تاکتیکی‌اش را از دست می‌دهد.»

انتظار تغییراتی از توخل دارید؟
ممکن است، من فکر می‌کنم دیویس از ابتدا یا جاشوا کیمیش به عنوان یک مدافع کناری بازخواهد گشت. هر کسی که بازی کند بازیکن خطرناکی خواهد بود، از جمله بازیکنان جوان‌شان. ما نباید نگران افراد، بلکه نگران کل تیم‌شان باشیم.

پیامی به هواداران لاتزیو؟
می‌خواهم از همه آنهایی که به آلمان سفر می‌کنند تا از ما حمایت کنند تشکر کنم. امیدوارم با دیدن پیروزی تیم به خانه بازگردند.

دیدگاه‌ها