کد خبر : 2006632 | 14 اسفند 1402 ساعت 22:44 | 7.1K بازدید | 14 دیدگاه

کری ایموبیله برای بایرن: در مونیخ هم آنها را می‌بریم

چیرو ایموبیله مدعی است لاتزیو برای انجام کارهای سخت ساخته شده و با همین ویژگی آنها می‌توانند بایرن مونیخ را در آلیانز آرنا هم شکست دهند.

کری ایموبیله برای بایرن: در مونیخ هم آنها را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب آغاز خواهد شد. در مهم‌ترین دیدار بایرن مونیخ و لاتزیو در آلیانز آرنا مقابل همدیگر قرار خواهند گرفت. چیرو ایموبیله که تک‌گل لاتزیو را در بازی رفت به ثمر رساند در نشست خبری پیش از این دیدار شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سخنی انگیزشی پیش از این دیدار؟
انتظار دارم بازی بسیار پرتنشی باشد. بنابراین نمی‌خواهم هیجان بیش از حد داشته باشیم. می‌خواهم هم‌تیمی‌هایم متحد اما آرام باشند. کار کردن کنار یکدیگر، تنها راه شکست دادن بایرن است. ما درحالی‌که متحد باشیم، برای انجام کارهای سخت ساخته شده‌ایم و می‌توانیم نتیجه بازی رفت را در این بازی هم تکرار کنیم.

شکست مقابل میلان تاثیری بر این بازی دارد؟
ما عصبانی بودیم، اما نباید آن را با خود به مونیخ ببریم. داشتن چنین افکاری در مسابقه‌ای مانند این فقط مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. نباید اجازه دهیم احساسات بازی‌های گذشته در این بازی هم با ما باشد.

کم بودن شانس لاتزیو برای حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد؟
ما به کاری که انجام می‌دهیم و روند رشد این تیم اعتقاد داریم. لاتزیو بسیار مفتخر است که در مرحله یک‌هشتم نهایی به نمایندگی از ایتالیا حضور دارد. من اصلا فاصله زیادی با لیگ‌های دیگر نمی‌بینم. وقتی به لاتزیو آمدم اینجا فقط یک زمین تمرین و پارکینگ داشت و موفق شدیم پیشرفت کنیم. حالا در آستانه یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستیم. من مطمئنم دوباره هم می‌توانیم به این سطح بازگردیم و بالاتر هم برویم.

مقابله با هری کین؟
سعی می‌کنم خودم را با بهترین‌ها بسنجم و کین یکی از بهترین‌هاست. من در طول این سال‌ها به اندازه کافی خوش‌شانس بودم که با مهاجمان بزرگ زیادی روبرو شده‌ام و سعی کردم از همه آنها چیزی یاد بگیرم. بدیهی است که کین می‌خواهد بازی رفت را جبران کند، اما ما مدافعانی داریم که با او مقابله کنند.

دیدگاه‌ها