کد خبر : 2006660 | 15 اسفند 1402 ساعت 04:22 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

فوتسال زن و مرد نمی‌شناسد؛

خبیری: مظفر را به ایران بازگردانید

در حاشیه برگزاری کلاس مربی‌گری سطح دو آسیا، حسین خبیری درخواست ویژه‌ای از مدیران فدراسیون داشت.

خبیری: مظفر را به ایران بازگردانید

به گزارش ''ورزش سه''، ظهر امروز مراسم اختتامیه کلاس‌های مربی‌گری سطح دو آسیا به میزبانی هیئت فوتبال استان تهران برگزار شد. در حاشیه این مراسم که با حضور مدیران فدراسیون برگزار شده بود؛ حسین خبیری درخواست جالب توجهی از مدیران فدراسیون داشت.

او در بخشی از سخنان خود گفت: برای ما باعث افتخار است که شخصی مثل شهرزاد مظفر به عنوان مدرس فیفا، در این دوره، تدریس به دختران را به عهده داشت. ایشان درحال حاضر سرمربی تیم ملی کویت هستند و ما خیلی ناراحتیم که از چنین سرمایه‌ای در داخل کشور خودمان استفاده نمی‌کنیم.

او ادامه داد: این صحبتی که می‌کنم، حرف دل همه دختران فوتسال ایران است. مدیران فدراسیون اینجا حضور دارند و من از آن‌ها خواهش می‌کنم تمهیداتی بیندیشند که شهرزاد مظفر به ایران بازگردد و در تیم ملی حضور داشته باشد. (در این لحظه حاضرین این مراسم که جمعی از فوتسالیست‌‌های نسل طلایی فوتسال زنان ایران بودند؛ در تائید سخنان خبیری شروع به تشویق شهرزاد مظفر کردند.)

خبیری در پایان گفت: پخش زنده می‌تواند مهمترین عامل برای رشد فوتسال باشد. برای من زن و مرد فرقی ندارند و به فوتبال نگاه جنسیتی ندارم. باید با تلویزیون برای پخش زنده مسابقات فوتسال زنان و مردان مذاکره شود تا اینگونه موفق به جذب اسپانسر شویم.

نویسنده: سیده ساره حسینی

دیدگاه‌ها