کد خبر : 2006681 | 15 اسفند 1402 ساعت 01:01 | 51.3K بازدید | 4 دیدگاه

از خبر محرومیت گلرمان شوکه شدیم

عصبانیت سرمربی النصر از تصمیم ناگهانی ای‌اف‌سی

لوئیس کاسترو به عنوان سرمربی النصر از شرایط سخت این تیم صحبت کرد.

عصبانیت سرمربی النصر از تصمیم ناگهانی ای‌اف‌سی

به گزارش "ورزش سه"، لوییس کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر، پس از شکست این این برابر العین امارات اظهارات عجیبی را مطرح کرد و درباره این شکست خارج از خانه گفت: از دست دادن مدافعان کناری تیم را تحت تاثیر قرار داد و ما کنترل طرفین را از دست دادیم اما ادامه دادیم. در نیمه دوم بیشتر از نیمه اول سعی کردیم گل تساوی را بزنیم را اما نشد.

وی افزود: ما در یک چالش هستیم. صعود به نیمه نهایی پس از این شکست سخت است، اما 90 دقیقه دیگر در ریاض فرصت داریم. امیدواریم هواداران النصر حمایت و تشویق کنند. ما یک تیم هستیم و هواداران باشگاه باید در شرایط سخت در کنار بازیکنان بایستند.

1997934

سرمربی النصر در خصوص تیم العین گفت: می‌دانستیم که باشگاه العین تیم قدرتمندی است و خط حمله قوی دارد اما نتوانستیم بازی را مدیریت کنیم. باید با مصدومیت و این شرایط زندگی کنیم اما هنوز شانس صعود وجود دارد و بازی مهمی در ریاض برگزار می شود. مصدومیت تالیسکا شرایط زیادی وجود می‌آورد و باید گفت خستگی و فشار این روزها واضح است.

او در پایان از یک حقیقت پنهان پرده برداشت و اعلام کرد: اطلاعاتی از مدیریت باشگاه النصر آمده که طبق آن العقیدی نمی‌تواند بازی کند. در مسابقات قهرمانی آسیا بازی می‌کنیم و باید به این تصمیم احترام بگذاریم و می‌دانیم که حضور نواف بر نتیجه تیم تاثیر مثبتی خواهد داشت. او حالا ۵ ماه محروم است و این بسیار اتفاق تلخی برای تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها