کد خبر : 2006688 | 15 اسفند 1402 ساعت 07:39 | 15.5K بازدید | 5 دیدگاه

مدافع اسپانیایی دست یاران رونالدو را خالی کرد!

آیمریک لاپورت علاوه بر بازی برگشت مقابل العین ممکن است دیدارهای مرحله بعدی لیگ قهرمانان را هم در صورت صعود النصر، از دست بدهد.

مدافع اسپانیایی دست یاران رونالدو را خالی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر عربستان به دلیل بی‌تدبیری آیمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی، در دیدار مقابل العین امارات، ممکن است بهای سنگینی در ادامه لیگ قهرمانان آسیا بپردازد.

لاپورت در دقایق پایانی بازی النصر مقابل میزبانش العین در ورزشگاه هزاع بن زاید با دریافت مستقیم کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا دیدار عصر دوشنبه دو تیم در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی به پایان برسد که شاگردان کاسترو حالا علاوه بر بازی برگشت، احتمالا منتظر تبعات دیگری برای این اخراج باشند.

1997950

بر اساس مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا، لاپورت ممکن است نه تنها برای یک مسابقه بلکه به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم برای 3 مسابقه از حضور در ترکیب تیمش محروم شود.

از این رو النصر در دیدار مقابل العین لاپورت را از دست خواهد داد و پس از آن در صورت صعود به نیمه نهایی، بازی‌های رفت و برگشت مرحله نیمه‌نهایی را نیز احتمالا از دست می‌دهد تا در دیدار برابر برنده الاتحاد و الهلال بدون این مدافع گران قیمت و سابق منچسترسیتی به میدان بروند.

دیدگاه‌ها