کد خبر : 2006702 | 15 اسفند 1402 ساعت 09:03 | 28.1K بازدید | 24 دیدگاه

اسکولز:

ستاره سیتی از دوران اوج لمپارد هم بهتر است

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که فیل فودن بازیکن بهتری از فرانک لمپارد است.

ستاره سیتی از دوران اوج لمپارد هم بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در چند هفته اخیر عملکرد بسیار خوبی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به نمایش گذاشته و امیدوار است که بتواند بار دیگر صدر جدول را از لیورپول پس بگیرد. 

یکی از دلایل نتایج خوب کسب شده توسط این تیم در این رقابت‌ها در چند هفته اخیر مربوط به درخشش فیل فودن در ترکیب این تیم است که نقش مهمی را در کسب پیروزی و سه امتیاز دیدارهای حساس برای پپ گواردیولا و تیمش ایفا کرده است.

اسکولز در گفتگو با Premiere League Productions درباره این بازیکن اظهار داشت: «ببینید، او حتی از فرانک لمپارد هم بازیکن بسیار بهتری است. اما مسئله این است که فرانک لمپاد هم گل‌های زیادی از خط میانی زد و قهرمانی لیگ را برای تیمش به دست آورد. 

1997694

شما از یک مهاجم نوک چنین چیزی را انتظار دارید. برای مثال این آماری است که از ارلینگ هالند انتظار دارید اما وقتی در خط میانی هستید و چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد یعنی شما خاصی هستید که انگیزه بسیاری برای درخشش دارید. 

من فکر می‌کنم که لمپارد چنین بازیکنی بود و فودن هم از نظر آماری که در گلزنی دارد درست در همین مسیر قدم برداشته است. او باید مانند لمپارد خودش را در دیدارهای بزرگ نشان دهد.»

دیدگاه‌ها