کد خبر : 2006709 | 15 اسفند 1402 ساعت 10:09 | 38.4K بازدید | 36 دیدگاه

گزینه نکونام، سربلند مقابل استقلال (عکس)

هافبک مس رفسنجان نمایش موفقی در تقابل با تیم سابق خود داشت.

گزینه نکونام، سربلند مقابل استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری روز گذشته تقابل خاصی مقابل استقلال داشت، چراکه جدا از بحث چهار سال و نیم حضورش در جمع آبی پوشان، در نقل و انتقالات زمستانی نیز گزینه جدی این تیم برای تقویت خط میانی بود تا احتمالا در کنار روزبه چشمی استفاده شود، اما مخالفت مس رفسنجان کاری کرد تا دیروز با لباس نارنجی برابر شاگردان جواد نکونام قرار بگیرد.

هافبک با تجربه مس رفسنجان با وجود اینکه تا ساعت آخر نقل و انتقالات زمستانی بحث حضورش در استقلال و جابه‌جایی او با دو بازیکن آبی پوش وجود داشت، در نهایت بخاطر مخالفت مسی‌ها در این تیم ماند و دیروز مقابل تیم جواد نکونام به میدان رفت و روز خوبی را پشت سر گذاشت.

1997983

فرشید باقری که در این فصل 16 بازی برای مس رفسنجان انجام داده و گلزنی هم کرده بود، انگیزه زیادی در مسابقه دیروز داشت و توانست در دوئل‌های میانه زمین موفق کار کند و در انتقال توپ از دفاع به حمله و همچنین قطع توپ بازیکنان حریف آمار خوبی بر جای بگذارد.

باقری در زمان گل اول مس رفسنجان مقابل استقلال هم پایه‌گذار حمله منجر به گل تیمش بود که انتقال سریع او به جناح راست زمین برای سعید واسعی کاری کرد تا او با یک استارت سریع از آرمین سهرابیان عبور کند و پاس در عرض او در نهایت تبدیل به گل شود.

دیدگاه‌ها