کد خبر : 2006714 | 15 اسفند 1402 ساعت 10:39 | 201.5K بازدید | 39 دیدگاه

پایان دوران تلخ؛

روزهای نحس مهدی طارمی تمام شد

مهاجم ایرانی پورتو آماده بازگشت به میادین و حضور در بازی آینده تیمش است.

روزهای نحس مهدی طارمی تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پنج روز پس از اینکه در مسابقه مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برای تیم ملی ایران به میدان رفت و شکست تلخی را مقابل قطر پشت سر گذاشت، در لیگ برتر پرتغال حضور تعویضی برابر آروکا داشت و نتوانست مانع از باخت تیمش شود ولی پس از آن دیگر شرایط بازی به دست نیاورد.

مهاجم ایرانی پورتو پس از اینکه مقابل آروکا به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، در مسابقه با استرلا به طور کامل نیمکت نشین بود و برای نخستین بار چنین شرایطی را در لیگ برتر پرتغال تجربه کرد، اما بعد از این دیدار بخاطر مصدومیت در چهار بازی متوالی هم غایب بود.

مهدی طارمی بعد از نیمکت نشینی کامل مقابل استرلا، در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر آرسنال بخاطر آسیب دیدگی حضور نداشت و پس از آن هم سه دیدار داخلی بعدی با تیم‌های ژیل ویسنته، سانتا کلارا و بنفیکا را از دست داد ولی او حالا آماده بازگشت به میادین است.

باشگاه پورتو در یک خبر به آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم خود پرداخته و عنوان کرده که مهدی طارمی مراحل بازتوانی را پشت سر گذاشته و پس از 25 روز دوری از میادین آماده بازگشت است و می‌تواند در مسابقه جمعه شب مقابل پورتیموننسی با صلاحدید سرخیو کونسیسائو به میدان برود.

مهدی طارمی که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 16 بازی انجام داده و سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، در دیدار رفت مقابل پورتیموننسی در هفته هشتم نتوانست گلزنی کند که امیدوار است در بازی جمعه شب که احتمالا به‌عنوان یار جانشین به زمین خواهد رفت، این کار را انجام بدهد.

دیدگاه‌ها