کد خبر : 2006722 | 15 اسفند 1402 ساعت 11:10 | 17.8K بازدید | 3 دیدگاه

اتفاق جنجالی فراموش شد؛

زکی‌پور با مورایس: متفاوت از استقلال (عکس)

مدافع چپ سپاهان نقش موثری در کسب پیروزی تیمش در جام حذفی داشت.

زکی‌پور با مورایس: متفاوت از استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان قبل از دیدار روز گذشته در جام حذفی مقابل شمس‌آذر قزوین شرایط سختی را پشت سر گذاشت و ژوزه مورایس برای خروج تیمش از این وضعیت روی برخی ستاره‌های تیمش ازجمله میلاد زکی‌پور حساب ویژه‌ای باز کرده بود تا بتوانند دوباره به نوار پیروزی برگردند که همین اتفاق هم افتاد.

میلاد زکی‌پور در دقیقه 23 مسابقه جام حذفی مقابل شمس‌آذر با پرتاب اوت بلند خود موقعیت خطرناکی برای سپاهان به وجود آورد که در ادامه شوت رامین رضاییان و ضربه تمام کننده رضا اسدی منجر به گل اول طلایی پوشان شد تا در مسیر برد پُر گل و صعود از این رقابت‌ها قرار بگیرند.

1997991

مدافع چپ سپاهان که یک شوت در چارچوب هم در این دیدار داشت و سانترهای خطرناکی هم با نفوذ از جناح چپ زمین انجام داد و موقعیت‌سازی کرد، در فاز دفاعی هم کم‌نقص ظاهر شد و نمایشی داشت که حریف‌شان نتواند از سمت او فرصت جدی به وجود بیاورد و به گل برسد.

میلاد زکی‌پور که هفته گذشته در تقابل با استقلال و تیم سابقش اتفاق عجیبی را با تعویض غیرمنتظره هوگو آلمیدا در دقیقه 76 تجربه کرد و از این اتفاق ناراحت شد، با بازگشت ژوزه مورایس به کنار زمین با آرامش بیشتری کارش را انجام داد و دوباره در فاز دفاعی و هجومی تاثیرگذار کار کرد.

دیدگاه‌ها