کد خبر : 2006756 | 15 اسفند 1402 ساعت 13:23 | 52.2K بازدید | 47 دیدگاه

آقای لاپورتا، با کدام پول هالند را می‌خری؟

پیکه به بمب خیالی بارسلونا خندید!

جرارد پیکه معتقد است مدیران فعلی بارسا با هواداران صادق نیستند و وعده‌های توخالی مثل خرید هالند می‌دهند.

پیکه به بمب خیالی بارسلونا خندید!

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه به شدت نگران آینده باشگاه بارسلوناست. کاپیتان سابق باشگاه که یک سال پیش بازنشسته شد، اعتقاد دارد خوان لاپورتا در مورد وضعیت باشگاه به هیئت مدیره و نیز هواداران حقیقت را نمی‌گوید و این نگران کننده است.

1978440

او در جدیدترین مصاحبه خود گفت: «هواداران باید حقیقت را بدانند و باید این حقیقت رودررو به آنها گفته شود. اگر اوضاع خوب نیست، بیایید و صادقانه حرف بزنید. من در باشگاه نیستم و نمی‌توانم به درستی در مورد شرایط مالی حرف بزنم ولی احساس خوبی ندارم. اینکه بیایید به مردم بگویید قهرمان چمپیونزلیگ می‌شویم در حالی که پولی در باشگاه برای رقابت ندارید، درست است؟»

پیکه ادامه داد: «همه چیز نشان می‌دهد وضعیت اقتصادی بارسلونا خوب نیست ولی می‌دانم مردم می‌خواهند حقایق به آنها گفته شود. بیاید بگویید پول خرید ستاره‌های بزرگ را نداریم و چند سال باید با لاماسیا طی کنیم. اینکه به بازیکنان آکادمی اطمینان داریم. اینطوری مردم با شرایط کنار خواهند آمد و آن را بهتر درک می‌کنند.»

پیکه در پایان گفت: «به مردم بگویید با استعدادهای لاماسیا تلاش می‌کنیم قهرمان لالیگا شویم اما چیزی که نباید بگویید این است که می‌خواهیم ارلینگ هالند را بخریم. چطور می‌خواهید هالند را جذب کنید؟ با کدام پول؟ دست از دروغ‌گویی و وعده‌های توخالی بردارید.»

دیدگاه‌ها