کد خبر : 2006774 | 15 اسفند 1402 ساعت 14:41 | 19.8K بازدید | 9 دیدگاه

فرصت توخل به ستاره شاکی بایرن: نجاتم بده!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، قصد دارد امشب از زوج ماتیس دی‌لیخت و اریک دایر در قلب خط دفاعی تیمش استفاده کند.

فرصت توخل به ستاره شاکی بایرن: نجاتم بده!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در بازی برگشت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید روبروی لاتزیو به میدان برود و محکوم به کسب پیروزی در این بازی است. 

تیم توماس توخل در بازی رفت برابر لاتزیو با یک گل شکست خورد و امیدوار است که بتواند نتایج نه چندان خوب و ناکامی‌های چند هفته اخیر را با کسب پیروزی در این دیدار و صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها جبران کند. 

بسیاری از منابع نزدیک به باشگاه بایرن مدعی شده بودند که این آخرین فرصت سرمربی آلمانی این تیم است برای این که بتواند تا پایان فصل روی نیمکت بایرن حضور داشته باشد و پیش از موعدی که از سوی مدیران این باشگاه تعیین شده بود اخراج نشود. 

1990304

حالا روزنامه بیلد خبر داده است که کیم مین جائه در جلسه نهایی تمرین روز گذشته در کنار دیگر بازیکنان ثابت حضور نداشته است و به این ترتیب به احتمال زیاد جایی در ترکیب اصلی این تیم نخواهد داشت و بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد. 

توخل قصد دارد از دی‌لیخت که گفته می‌شود از بازی تحت هدایت او چندان هم راضی نیست در ترکیب اصلی برابر لاتزیو استفاده کند و اریک دایر هم به عنوان زوج او به عنوان مدافع میانی به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها