کد خبر : 2006801 | 15 اسفند 1402 ساعت 16:40 | 30.9K بازدید | 16 دیدگاه

مطمئنیم که می‌توانیم قهرمان جام حذفی شویم؛

حرف‌های بازیکنی که شکست استقلال را استارت زد

سعید واسعی می‌گوید حضور محرم نویدکیا در مس رفسنجان یکی از دلایل اصلی حضور او در این تیم بوده است.

حرف‌های بازیکنی که شکست استقلال را استارت زد

به گزارش ورزش سه، سعید واسعی که در نیم فصل اول در فولاد حضور داشت، در نقل و انتقالات زمستانی به مس رفسنجان پیوست تا ادامه فوتبال خود را زیر نظر محرم نویدکیا دنبال کند. او روز گذشته در دیدار برابر استقلال برای اولین بار در ترکیب مس به میدان رفت و موفق شد پاس گل اول تیمش را به محمدمهدی محبی بدهد.

واسعی امروز در گفتگویی با خبرنگار ما درباره انتقال خود به مس رفسنجان و بازی با استقلال صحبت کرده است که این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

بولت استقلالدرباره پیروزی برابر استقلال صحبت کن.
بازی خیلی خوبی بود. اولین بازی بود که من هم برای مس رفسنجان بازی کردم و از اینکه توانستیم بازی را ببریم، خیلی خوشحالم. منتظر هستیم که ببینیم قرعه بعدی‌مان به چه تیمی می‌خورد. انشاالله همین روند را ادامه می‌دهیم تا به فینال و قهرمانی برسیم.

بولت استقلالپس هدف‌تان در جام حذفی قهرمانی است؟
بله، ما همیشه دنبال اهداف بزرگ هستیم. قهرمانی در جام حذفی هم هدفی است که دنبال می‌کنیم و مطمئنیم که می‌توانیم به آن برسیم.

بولت استقلالدر اولین بازی‌ات برای مس پاس گل هم دادی و خیلی خوب عمل کردی.
بله، خوشبختانه توانستم در بازی اولم پاس گل بدهم و از این موضوع خوشحالم و امیدوارم که بتوانم این روند را ادامه بدهم. هر چند که شما در جریان مشکلات تیم هستید و امیدوارم که هر چه زودتر کم و کاستی‌ها تیم رفع شود تا بتوانیم آقا محرم را تا آخر فصل داشته باشیم.

بولت استقلالاین بازی حاشیه‌هایی هم در بحث داوری داشت. گل دوم تیم‌تان را دیدی؟
بله اما همه ما می‌دانیم که فوتبال‌مان نیاز به VAR دارد. با این شرایط ممکن است حق هر تیمی تضییع شود یا از این موضوع برد کند. من نمی‌دانم آن صحنه درست فیلمبرداری شده است یا خیر‌. برای مثال بازی ایران و قطر را دیدیم که از هر زاویه‌ای که می‌دیدیم، فکر می‌کردیم آفساید است.

1997913

بولت استقلالدرباره انتقالت به مس هم صحبت کن. چه شد که از فولاد جدا شدی؟
من فولاد بودم و مسائل غیرفنی باعث شد که تصمیم به جدایی بگیریم. فولاد تیم بزرگی است و هواداران خیلی خوب و متشخصی دارد که عرق زیادی به فولاد دارند اما متاسفانه مدیریت و برخی از ارتباطات که نمی‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم، باعث جدایی من شد. بحث جدایی من به هیچ وجه فنی نبود. در هر صورت خوشحالم که به مس آمدم و مطمئنم می‌توانم در این تیم عملکردی را که می‌خواهم، به نمایش بگذارم.

بولت استقلالبیشتر درباره اتفاقات نیم فصل اول صحبت کن.
همانطور که گفتم فولاد تیم خیلی بزرگی است و خودم قلبا این تیم را دوست داشتم اما حضور اشخاصی باعث شد که من جدا شوم. برخی افراد نقش بسزایی در عملکرد تیم داشتند که من نمی‌خواهم درباره‌شان صحبت کنم. فوتبال است و این مسائل زیاد است. گذشته‌ها گذشته و من نمی‌خواهم مسائل باز کنم.

بولت استقلالحضور آقای نویدکیا در مس را چطور می‌بینی؟
باید بگویم که دلیل اصلی حضور من در این تیم، شخص آقای نویدکیا بود. من پیش از حضور در مس از نزدیک با ایشان صحبت نکرده بودم اما با توجه به شناختی که از ایشان داشتم و صحبت‌هایی که با دوستان کردم، ترجیحم این بود که هر چه زودتر به تیم ملحق شوم. به شخصه ایشان را خیلی دوست دارم. انسان کاملا شریف و متین و یک مربی کاملا فنی هستند. در ایران مربیان هجومی کمی داریم اما دیدگاه ایشان، آزادی عمل و استفاده از توانایی بازیکنان است. من واقعا خوشحالم که ایشان مربی‌مان است اما همچنان منتظریم که مدیریت و مسئولان تیم اقدامی برای ادامه حضور ایشان بکنند. ما که تازه آمده‌ایم اما برخی از بازیکنان دریافتی خیلی ناچیزی داشتند. هر چه می‌گذرد به سمت انتهای فصل می‌رویم اما بچه‌ها ۳۰-۳۵ درصد گرفته‌اند و این موضوع ناراحتی به وجود آورده‌ است. امیدوارم این موضوع را هر چه سریع‌تر حل کنند.

بولت استقلالمس در لیگ شرایط خیلی خوبی ندارد. فکر می‌کنی در صورت حل مشکلات و بازگشت محرم نویدکیا به تمرینات این تیم به چه رتبه‌ای می‌رسد؟
حقیقتا با بردی که دیروز هم کسب کردیم، هدف‌ اصلی‌مان جام حذفی است اما در لیگ هم می‌خواهیم شرایط را طوری رقم بزنیم که جزو تیم‌های بالای جدولی باشیم. ۱۲ بازی است و می‌توانیم روی ۱۲ تا سه امتیاز حساب کنیم. به هر حال فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. به آینده امیدواریم و مطمئنم در کنار یکدیگر جایگاه مس را ارتقا خواهیم داد.

بولت استقلالآینده را برای خودت چطور می‌بینی؟
من همیشه در وجود خودم اهداف بزرگی را در ذهن داشته‌ام اما تصمیمات اشتباه باعث شد آنچنان که می‌خواستم، به اهدافم نرسم. هر چند که هنوز هم دیر نیست و باز هم می‌گویم خوشحالم به تیمی آمدم که می‌توانم آینده بهتری داشته باشم.

بولت استقلالبازی آینده مس هم برابر تیم سابقت، تراکتور، است. 
من در دوران اوج فوتبالم به تراکتور رفتم. در تن دوره پیشنهادات مختلفی داشتم اما انتخابم تراکتور بود. متاسفانه آنجا هم حواشی زیاد بود.‌ اتفاقاتی در تبریز رخ داد و بی دلیل حاشیه‌سازی شد و باعث شد راه من از تراکتور جدا شود. انشالله از این به بعد اتفاق خوبی رخ بدهد و در بازی با تراکتور هم بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم و به روند خوب‌مان ادامه بدهیم.

دیدگاه‌ها