کد خبر : 2006803 | 16 اسفند 1402 ساعت 02:45 | 33.1K بازدید | 24 دیدگاه

کجاست جاه طلبی بازیکنان؟

بارسلونا این روز را در خواب هم نمی‌دید

در بارسلونا ژاوی و مدیران باشگاه نگران فقدان جسارت و جاه‌طلبی بازیکنان در بازی‌ها هستند.

بارسلونا این روز را در خواب هم نمی‌دید

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه شب بارسلونا در سن مامس فرصت خوبی برای کاهش فاصله با رئال داشت ولی با تساوی بدون گل متوقف شد. تساوی رئال مادرید مقابل والنسیا در مستایا در روز شنبه (2-2) و شکست خیرونا در مایورکا کمی قبل از دوئل سن مامس به این معنی بود که بارسا می‌تواند در جایگاه دوم جدول رده‌بندی و در 6 امتیازی صدرنشین قرار بگیرد.

با این حال، بارسا فقط دو شوت زد که یکی داخل چارچوب بود و در نهایت بدون گل متوقف شد.

1998104

از این رو، ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، خشم خود را به محض پایان بازی و مقابل میکروفن تی وی 3 نشان داد، جایی که او توضیح داد: «غیرقابل درک است وقتی می‌بینم جاه طلبی زیادی نداریم.» 

مربی بعداً در کنفرانس مطبوعاتی صحبت‌های خود را تایید کرد و گفت: «ما باید جاه طلبی بیشتری نشان می‌دادیم. به کاری که انجام می‌دهیم، ایمان بیشتری داشته باشیم. ما آن انگیره لازم برای برد را نداشتیم و این نگرانم می‌کند.»

موافق با ژاوی، در مدیریت باشگاه نیز معتقدند که تیم از کمبود جاه طلبی رنج می‌برد. مدیران درک نمی‌کنند که چگونه بازیکنان نتوانستند یک نمایش جدی برابر بیلبائو داشته باشند. در دیداری که احتمال قرار گرفتن در کورس قهرمانی وجود داشت. درست است تیم تحت تاثیر مصدومیت دی‌یونگ و پدری قرار گرفته بود، اما با این وجود، آنها تمایل زیادی برای گلزنی نشان ندادند و نگرانی مدیران به جاست.

دیدگاه‌ها