کد خبر : 2006804 | 16 اسفند 1402 ساعت 02:23 | 8.6K بازدید | 5 دیدگاه

اینجا جای ماندن نیست؛

محمد صلاح در فکر خداحافظی از تیم ملی مصر

فوق ستاره مصری لیورپول از شرایط تیم ملی کشورش بسیار ناراحت است.

محمد صلاح در فکر خداحافظی از تیم ملی مصر

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد شرایط تیم ملی مصر پس از انتخاب حسام حسن اسطوره فوتبال مصر به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور با یک اتفاق بسیار بزرگ همراه شود؛ حسام حسن که در جریان ۲ دوره برگزاری جام ملت‌های آفریقا، با انتقاداتش از محمد صلاح سوژه اول رسانه‌ها شده بود، حالا به عنوان سرمربی تیم ملی مصر شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند.

او در لیست خودش برای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، از محمد صلاح دعوت کرده تا به اردوی تیم ملی اضافه شود اما باشگاه لیورپول با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که ستاره مصری لیورپول به دلیل مصدومیت کماکان نمی‌تواند در مستطیل سبز حاضر شود.

صلاح که در جریان جام ملت‌های آفریقا با این مصدومیت روبرو شده بود و حالا طبق اعلام باشگاه لیورپول باید روند ریکاوری خود را پشت سر بگذارد تا پس از اینکه به صورت کامل بهبود یافت به تمرینات اضافه شود.

در چنین شرایطی رسانه‌های مصری خبر از بحران در تیم ملی مصر دادند؛ اختلاف میان این دو نفر علتی است که به نظر می‌رسد مصدومیت صلاح را تبدیل به یک بهانه برای غیبت او کرده است.

ایوب الکومی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصر در گفتگو با یکی از رسانه‌های این کشور گفت: تاکنون اطلاع دارم که شرایط برای ارتباط گرفتن با صلاح مهیا نشده و حسام حسن برای دعوت از او اصرار دارد. هنوز هیچ دیداری بین حسام حسن و محمد صلاح صورت نگرفته اما اختلاف نظری هم بین دو طرف وجود ندارد. قرار است اشرف صبحی، وزیر ورزش، جلسه‌ای را بین دو طرف برگزار کند تا برای آینده‌ای بهتر آماده شویم.

با این حال یکی از شایعات مطرح شده در فضای مجازی کشور مصر خداحافظی احتمالی محمد صلاح از تیم ملی است که از حضور حسام حسن به عنوان اصلی‌ترین دلیل این تصمیم یاد می‌شود.

دیدگاه‌ها