کد خبر : 2006808 | 15 اسفند 1402 ساعت 17:08 | 26.8K بازدید | 30 دیدگاه

هالند: هر چه می‌خواهید بنویسید، در سیتی خوشحالم

ارلینگ هالند با رد شایعات نقل و انتقالاتی تایید کرد که در منچسترسیتی خوشحال است.

هالند: هر چه می‌خواهید بنویسید، در سیتی خوشحالم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، ارلینگ هالند تایید کرد که بدون توجه به شایعات نقل و انتقالاتی، در منچسترسیتی خوشحال است و در کنار بازیکنان این تیم روی اهدافش متمرکز است.

منچسترسیتی فرداشب در بازی دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از کپنهاگن میزبانی خواهد کرد.

ارلینگ هالند در نشست خبری پیش از این بازی گفت: "من 23 ساله هستم، همه چیز را به دست آورده‌ام و طعم آن را چشیده‌ام، اینکه چگونه برنده شوم و احساسی که وقتی این کار را انجام می‌دهم، تجربه کرده‌ام. می‌خواهم دوباره قهرمان اروپا شوم.

بولت سرشاخهبهترین بازیکن جهان؟

لیونل مسی بهترین بازیکنی است که تاریخ فوتبال تا به امروز دیده است. شاید او باید بازنشسته شود تا شخص دیگری به عنوان بهترین شناخته شود.

بولت سرشاخهفرصت سوزی در بازی‌های اخیر؟

من فرصت‌های زیادی را از دست داده‌ام، موقعیت‌ها را از دست خواهم داد و به گلزنی ادامه می‌دهم. احتمالاً در آینده هم شانس‌های بزرگ گلزنی را از دست خواهم داد، مردم از من انتقاد خواهند کرد. آیا باید به آن فکر کنم؟ نه!

بولت سرشاخهقدرت ذهنی؟

وقتی جوان بودم، این برایم مانند یک چالش بود. اگر می‌باختیم، گریه می‌کردم که چرا فرصت‌های زیادی را از دست دادم. این چیزی است که شما روی آن کار می‌کنید. در نهایت، همه چیز در اینجاست (او به سرش اشاره کرد.) همه می‌گویند من گلزن خوبی هستم اما بزرگترین شانس‌ گل‌های جهان را از دست دادم تا بتوانم در گلزنی بهتر شوم.

1998112

بولت سرشاخهشایعات نقل و انتقالات؟

واقعاً در سیتی خوشحالم، به‌خصوص با هواداران، مربی، مدیران، هیئت مدیره و گروهی از بازیکنان شگفت‌انگیز... شما هرگز نمی‌دانید آینده برای شما چه خواهد داشت، اما باز هم، من خوشحالم. شما می‌توانید این (شایعات) را بنویسید، اما من خوشحالم.

بولت سرشاخهامضای قرارداد جدید؟

تمرکزم در حال حاضر بیشتر روی زمین است، بازی‌های زیادی وجود دارد، دو روز پیش دربی، اکنون لیگ قهرمانان اروپا، یکشنبه هم لیورپول. بنابراین فکر می‌کنم باید روی آن تمرکز کنم. سعی می‌کنم چیزهای مثبت زندگی را پیدا کنم. زندگی زیباست و من افراد زیبایی در اطرافم دارم.

بولت سرشاخهراسموس هویلوند؟

شروع او در منچستریونایتد کمی سخت بود اما بعد از آن خیلی بهتر شد. او بازیکن خوبی است. او مانند من جوان است و باید به پیشرفت ادامه دهد.

بولت سرشاخهآیا علاقه داری با کپنهاگن قرارداد امضا کنی؟

سوالت را دوباره بگو لطفا؟! (سوال تکرار شد) متاسفم، فکر می‌کردم در مورد الان سوال می‌کنید!

دیدگاه‌ها