کد خبر : 2006828 | 15 اسفند 1402 ساعت 18:39 | 25.7K بازدید | 28 دیدگاه

بایرن با باخت به لاتزیو این پول را آتش می‌زند!

بایرن مونیخ در صورت حذف احتمالی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رقم قابل توجهی را از دست می‌دهد.

بایرن با باخت به لاتزیو این پول را آتش می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، حذف بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا مقابل لاتزیو به قیمت از دست دادن رقم قابل توجهی تمام می‌شود. این فقط عملکرد در زمین نیست که باعث نگرانی مدیران بایرن مانند یان-کریستین دریسن، مدیر اجرایی، می‌شود، در صورت خروج زودهنگام از لیگ قهرمانان، درآمد مالی نیز به یک مشکل واقعی تبدیل می‌شود.

برخلاف سال‌های گذشته، سهم بسیار کمتری از سرمایه دو میلیارد یورویی یوفا می‌تواند به مونیخ منتقل شود. اگر قهرمان آلمان، امشب مقابل لاتزیو از چمپیونزلیگ حذف شود، نزدیک به 11 میلیون یورو در یک چشم به هم زدن از دست می‌رود. این مبلغی است که باشگاه‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، دریافت می‌کنند.

1998151

بایرن بدون حضور در نیمه نهایی، 12.5 میلیون یورو دیگر را از دست خواهد داد. رسیدن به فینال و کسب عنوان قهرمانی به ترتیب 15.5 و 4.5 میلیون یورو درآمد دارد. اگر بایرن امشب حذف شود باید قید 43.1 میلیون یورو پول را بزند.

علاوه بر این، از دست دادن درآمد حاصل از بازی‌های خانگی و لغزش در رتبه بندی یوفا هم یک چالش دیگر است. تا به اینجا بایرن 35.35 میلیون یورو جمع آوری کرده اما در صورت حذف در مرحله یک هشتم نهایی امکان دارد رتبه آن‌ها در یوفا با سقوط مواجه شود.

دیدگاه‌ها