کد خبر : 2006854 | 15 اسفند 1402 ساعت 20:31 | 28.6K بازدید | 16 دیدگاه

آسنسیو و کورتوا ایجنت بازیکنان دیگر می‌شوند!

مارکو آسنسیو و تیبو کورتوا می‌خواهند با لری ننس جونیور و جو هریس، دو ستاره NBA، و برخی از مدیران ورزشی تیمی برای ایجاد یک آژانس خدمات بازاریابی ورزشی تشکیل دهند.

آسنسیو و کورتوا ایجنت بازیکنان دیگر می‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، اینکه بازیکنانی که در حال حاضر فعال هستند تصمیم بگیرند مدیریت برنامه‌های حرفه‌ای و بازاریابی سایر بازیکنان را به‌دست بگیرند، چندان معمول نیست. اما مارکو آسنسیو، ستاره پاری سن ژرمن، و تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، چنین تصمیمی گرفته‌اند.

این دو همراه با بازیکنان NBA لری ننس جونیور (نیواورلئانز) و جو هریس (دیترویت)، تصمیم گرفتند با دو تن از مدیران ورزشی مشهور، سرجیو فرید و پیر جوآنین، برای راه‌اندازی یک آژانس ایجنت بازیکنان فوتبال همکاری کنند. هدف این انجمن افزایش دیده شدن فوتبالیست‌ها در مناطق کمتر مطرح نسبت به اروپا است. این کار به‌خصوص با هدف گسترش فوتبال مردان در آمریکا انجام می‌شود.

1998195

مارکو آسنسیو در مورد این پروژه به روزنامه اکیپ فرانسه گفته است: "درها برای افزایش آگاهی کشور ایالات متحده نسبت به بازیکنان و تیم‌های سراسر جهان باز می‌شود و برعکس، درهای هم اروپا برای ورزشکاران آمریکایی. همچنین برای بازیکنان در خاورمیانه، آمریکای لاتین و آسیا. در طول سفرهایم به ایالات متحده در سال‌های اخیر، شاهد علاقه و اشتیاق فزاینده به فوتبال در همه سطوح بودم. از آنجایی که این کشور میزبان مسابقات جهانی بزرگ، از جمله جام جهانی 2026 خواهد بود، معرفی بهتر استعدادهای ایالات متحده به تیم‌های سراسر جهان ضروری به نظر می‌رسد."

دیدگاه‌ها