کد خبر : 2006899 | 15 اسفند 1402 ساعت 23:32 | 12.3K بازدید | 11 دیدگاه

صحبت‌های مشکوک اسطوره بایرن قبل از بازی لاتزیو

میروسلاو کلوزه، اسطوره آلمانی، پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ یک‌سری اظهارات مشکوک را درمورد بازیکنان این تیم مقابل لاتزیو مطرح کرد.

صحبت‌های مشکوک اسطوره بایرن قبل از بازی لاتزیو

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ باید شکست مقابل لاتزیو را جبران کند. امشب بایرن در بازی دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از لاتزیو میزبانی می‌کند‌‌.

قبل از بازی، سباستین هلمن، مجری آمازون پرایم، از میروسلاو کلوزه، کارشناس برنامه پخش زنده بازی پرسید: "هواداران بایرن تردیدهایی نسبت به تیم دارند، این مشکلات از کجا ناشی می‌شود؟"

کلوزه پاسخ داد: "این موجه است. بازیکنان هم به همان اندازه خودشان را مقصر می‌دانند. آن‌ها امروز با این اعتقاد بازی خواهند کرد. واقعاً به تیم نزدیک نیستم، اما چیزهای زیادی شنیده‌ام. بازیکنان می‌خواهند خیلی کارها را اجرا کنند.  سپس خواهیم دید که آیا بازیکنان موفق خواهند شد یا خیر."

1998278

او توضیح نمی‌دهد که دقیقاً منظورش از این حرف چیست. توماس توخل اخیراً بارها و بارها شکایت کرده بود که تیمش به ویژه در ابتدای بازی، از دستورات او پیروی نمی‌کند. ظاهرا این اتفاق برای بازی مهم مقابل لاتزیو نباید بیفتد.

هلمان در واکنش به صحبت‌های کلوزه به شوخی گفت: "میرو همیشه خیلی محتاط است. اگر بگوید من آنقدر نزدیک نیستم اما زیاد شنیده، آن وقت است که می‌دانید او بسیار به تیم نزدیک است و چیزهای زیادی شنیده است."

گروه کارشناسی متشکل از کلوزه، تابیا کمه و ماتیاس سامر پس از این جمله خندیدند.

دیدگاه‌ها