کد خبر : 2006969 | 16 اسفند 1402 ساعت 11:30 | 28.2K بازدید | 4 دیدگاه

قول هم‌تیمی رونالدو: قوی‌تر از قبل برمی‌گردم

اندرسون تالیسکا از سفر خود به ایتالیا برای انجام عمل جراحی و بازگشت سریع‌تر به میادین خبر داد.

قول هم‌تیمی رونالدو: قوی‌تر از قبل برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، النصر پیش از جدال حساس برابر العین در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با شوک بزرگی مواجه شد. اندرسون تالیسکا ستاره برزیلی این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه تاندون قدامی در آخرین جلسه تمرینی پیش از جدال برابر نماینده امارات، دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد.

این بازیکن ادامه فصل را از دست داد و تیم عربستانی باید بدون یکی از بهترین بازیکنان خود، به مصاف رقبا برود. با این حال، تالیسکا به هواداران النصر قول داد که برای فصل آینده، بازگشت قدرتمندانه‌ای به مسابقات داشته باشد.

روزنامه الریاضیة به نقل از منابع خود نوشته که کادر پزشکی باشگاه النصر توصیه‌های مهمی را از مرکز پزشکی فیفا در مادرید که متخصص آسیب‌های ورزشی است، دریافت کرده و به عربستانی‌ها توصیه شده ستاره برزیلی تحت عمل جراحی اضطراری قرار بگیرد و در عین حال، ایده برنامه درمانی و توانبخشی که به مدت 7 هفته به طول می‌انجامد، لغو شود.

1998377

این بازیکن برزیلی روز سه‌شنبه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی "ایکس" نوشت: در راه ایتالیا برای مواجهه با چالش جدیدی! امروز سفری را برای غلبه بر پارگی عضله قدامی ران آغاز می‌کنم. من از حمایت هواداران و باشگاه در این زمان بسیار سپاسگزارم.

او ادامه داد: مصدومیت بخشی از ورزش است، اما عزم من از این هم بیشتر است! دوره توانبخشی اکنون آغاز می‌شود و من قول می‌دهم که در فصل آینده قوی‌تر برگردم تا سهم بیشتری در موفقیت‌های النصر داشته باشم. من روی حمایت همه شما در این سفر حساب می‌کنم!

تالسیکا در 85 بازی برای النصر به میدان رفته که در این مدت 68 گل به ثمر رساند و 10 پاس گل نیز داد و در این فصل در 17 بازی در لیگ روشن عربستان شرکت کرد و 16 بار گلزنی کرد و 4 مرتبه به هم‌تیمی‌هایش پاس گل داد. او پس از رونالدو و میتروویچ، سومین گلزن برتر لیگ بود.

دیدگاه‌ها